Wszystkie ogłoszenia drobne w gazetach Polskapresse dwumedialne |
09.04.2010. | |
Polskapresse rozszerzyła zasięg prasowych ogłoszeń drobnych o internet, dzięki czemu wszystkie ogłoszenia mają obecnie charakter dwumedialny. Ponadto dodatki ogłoszeniowe GRATKA ukazujące się z dziennikami „Polska” zmieniły winiety na logotypy serwisów tematycznych portalu Gratka.pl.
Klient zlecając ogłoszenie do dzienników regionalnych pod marką „Polska” lub „Echa Miasta”, tygodników ogłoszeniowych „Jarmark” i „Motojarmark” czy tygodników lokalnych otrzymuje w jednej cenie zasięg w prasie i w portalu Gratka.pl. Dodatkowo płaci jedynie za wyróżnienie specjalne w Internecie. Wkrótce klienci będą mogli zlecać ogłoszenia do tytułów prasowych Polskapresse także za pomocą serwisów internetowych. W celu podkreślenia dwumedialnego charakteru ogłoszeń drobnych Polskapresse zmieniła winiety wszystkich dodatków ogłoszeniowych GRATKA ukazujących się z dziennikami regionalnymi pod marką „Polska”. Dodatki wydawane są obecnie pod logotypami serwisów tematycznych portalu Gratka.pl. W poniedziałek ukazuje się pracagratka.pl, we wtorek domgratka.pl, w czwartek motogratka.pl i w sobotę turystykagratka.pl. Grupa Wydawnicza Polskapresse |
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|
press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |