Skip to content

Reklama

START arrow REKLAMA I MEDIA arrow Wprost z licencją The Economist
Wprost z licencją The Economist Utwórz PDF Poleć znajomemu
09.04.2010.
Czy gospodarki mogą rosnąć, gdy nie powstają nowe miejsca pracy? Jak z bezrobociem radzą sobie najbliżsi sąsiedzi Polski i jak pobudzać przedsiębiorczość młodych Polaków, by za kilka lat nie mierzyć się z problemem, z którym dziś muszą radzić sobie Chiny - w najnowszym numerze tygodnika WPROST ukaże pierwszy z cyklu dodatków ekonomicznych przygotowanych na podstawie analiz istytutu badawczego The Economist Intelligence Unit.

Nowym dodatkiem ekonomicznym WPROST rozpoczyna współpracę merytoryczną z tym prestiżowym instytutem, będącym częścią grupy The Economist, wydawcy najważniejszego na świecie tygodnika o tematyce biznesowej i ekonomicznej. Korzystając z wiedzy i doświadczenia międzynardowych ekspertów, WPROST chce dostarczać swoim czytelnikom analizy i prognozy dotyczące gospodarki światowej uzupełnione o komentarz specjalistów i przedstawicieli polskich instytucji rzadowych, które mają wplyw na funkcjonowanie rynku.

W ten sposób tygodnik chce stać się źródłem unikalnej informacji ekonomicznej i biznesowej zarówno dla podmiotów działających na polskim rynku, jak i dla polskich przedsiębiorców działających w środowisku międzynarodowym. Globalna perspektywa, jaką daje The Economist, w połączeniu z kontekstem krajowym, pozwoli na stworzenie nowej jakości w zakresie informacji o gospodarce.

WPROST ma wyłączną licencję jako tygodnik na publikowanie materiałów EIU w Polsce. Dodatek ekonomiczny brandowany logotypem The Economist będzie się ukazywał raz w miesiącu począwszy od kwietnia do końca roku. Powierzchnia reklamowa w dodatku jest limitowana. Partnerami pierwszego wydania są Netia, PKN ORLEN oraz Pioneer Pekao.

WPROST z dodatkiem ekonomicznym będzie dystrybuowane również na forach i spotkaniach poświęconych gospodarce. Numer, w którym po raz pierwszy pojawi się WPROST z logo The Economist,  będzie dostepny m.in. na Europejskim Kongresie Gospodarczym w Katowicach.

The Economist Intelligence Unit jest międzynarodowym ośrodkiem badawczym założonym w 1946 roku. Posiada swoje oddziały w wielu krajach na całym świecie. Specjalizuje się w prognozach dotyczących stanu gospodarki państw, rozwoju przemysłu oraz w analizach dotyczących trendów i kierunków zarządzania. Analizy EIU są cenionym źródłem informacji i wsparciem przy podejmowaniu decyzji dla rządów, szefów firm i organizacji międzynarodowych. EIU przygotowuje m.in pięcioletnie prognozy dla sześciu kluczowych gałęzi przemysłu (motoryzacyjnego, dóbr konsumpcyjnych, energii, usług finansowych, ochrony zdrowia oraz technologii), a we współpracy z Harvard Business School opracowuje wskazówki z zakresu zarządzania dla menadżerów i kadr zarządzajacych w przedsiębiorstwach.   

 Platforma Mediowa Point Group
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |