Skip to content

Reklama

START arrow REKLAMA I MEDIA arrow Wiosenna kampania telewizyjna Gratka.pl
Wiosenna kampania telewizyjna Gratka.pl Utwórz PDF Poleć znajomemu
20.04.2010.
19 kwietnia br. wystartowała telewizyjna kampania reklamowa Gratka.pl - serwisu ogłoszeniowego należącego do Polskapresse. Hasło kampanii to „Wejdź na Gratka.pl. Wyjdziesz na swoje.”
Wizerunkowa kampania telewizyjna opierać się będzie na 10’’ spotach emitowanych w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych TVP, TVN i Polsat oraz stacjach tematycznych, np. Discovery, Planet i Ale Kino.

Mediami wspierającymi będą dzienniki regionalne Polskapresse oraz internetowe serwisy kontentowe należące do Grupy.
Kampania potrwa do końca maja 2010.

Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Mediacom, a kreacje przygotowała agencja reklamowa Grandes Kochonos.

Spoty można obejrzeć na www.gratka.pl/tv

Grupa Wydawnicza Polskapresse
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |