Skip to content

Reklama

START arrow REKLAMA I MEDIA arrow Ekoplakat od Cityboard Media - nowa jakość ekspozycji w outdoorze
Ekoplakat od Cityboard Media - nowa jakość ekspozycji w outdoorze Utwórz PDF Poleć znajomemu
20.04.2010.
Cityboard Media wprowadza nową jakość na polski rynek reklamy zewnętrznej: oferuje swoim klientom realizację kampanii na ekoplakacie™. To rozwiązanie dotychczas u nas nieznane.

Pod pojęciem ekoplakatu™ kryje się materiał od lat stosowany m. in. w budownictwie czy przemyśle opakowaniowym. Zastosowanie go na szeroką skalę w reklamie zewnętrznej to rozwiązanie na polskim rynku nowatorskie, wymagające odpowiedniego przygotowania podłoża do zadruku. – Postanowiliśmy zaoferować ten produkt klientom widząc, jakie korzyści stwarza on dla jakości ekspozycji – mówi Michał Stan, Prezes Zarządu Cityboard Media.


 
Reklama umieszczona na ekoplakacie™ wykazuje najlepsze cechy jakościowe podłoża winylowego pod względem jakości ekspozycji. Trwałość materiału i kolorów, odporność na czynniki atmosferyczne, dają możliwość przewieszania kampanii na inne nośniki czy wykorzystania plakatów w późniejszym terminie, bez konieczności ponoszenia po raz kolejny kosztów druku.

Przeprowadzenie kampanii reklamowej na ekoplakacie™ to także oszczędność czasu i pracy: plakat wykonany jest z jednego elementu, jego montaż odbywa się bez użycia kleju i wody − i praktycznie bez ograniczenia warunkami atmosferycznymi.

Ekoplakat™ jest przyjazny środowisku: druk nanoszony jest na niego wyłącznie przy użyciu najnowszej generacji maszyn cyfrowych, co ogranicza emisję do atmosfery. Po zakończonej kampanii może być wykorzystany jako źródło energii w zakładach przemysłowych albo zostać ponownie przetworzony na regranulat wykorzystywany do wyrobu różnego rodzaju przedmiotów stosowanych w budownictwie, przemyśle samochodowym, ogrodnictwie itd.

Wprowadzenie ekoplakatu™ na polski rynek outdoorowy jest częścią programu społecznej odpowiedzialności biznesu realizowanego przez Cityboard Media. – Poszukujemy rozwiązań optymalnych z punktu widzenia klienta, jego oczekiwań wobec reklamy outdoorowej, ale i najlepszych dla środowiska naturalnego, czyli nie powodujących zbędnego obciążania go. Ekoplakat™ jest właśnie takim rozwiązaniem: to połączenie jakości i trwałości z dbałością o środowisko naturalne – wyjaśnia Michał Stan.

Cityboard Media
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |