White Rabbit promuje Gortat Camp 2011 |
19.07.2011. | |
Agencja White Rabbit rozpoczęła współpracę z Fundacją Marcina Gortata „MG13” w wyniku której będzie odpowiedzialna za realizację działań komunikacyjnych dla kluczowego projektu Fundacji w tym roku.
Współpraca rozpoczęła się od opracowania kompleksowego wsparcia komunikacyjnego dla cyklu imprez Gortat Camp 2011. Ich celem jest popularyzacja koszykówki wśród dzieci i młodzieży, ale przede wszystkim zachęcającej całe rodziny do wzięcia w niej udziału - czyli wspólnego treningu z Marcinem Gortatem. Tegoroczna edycja imprezy obejmie swoim zasięgiem 8 miast (w ubiegłym roku, oraz dwa lata temu impreza odbyła się w 4 miastach). „Marcin Gortat może być rzeczywiście doskonałym wzorem i przykładem do naśladowania dla wszystkich dzieciaków. Jego pasja, odnoszone sukcesy i postawa godna prawdziwego sportowca sprawiają, że staje się on w naszym kraju prawdziwą ikoną. To dla nas duże wyróżnienie, że możemy wspierać tak szlachetną inicjatywę, jak Marcin Gortat Camp” – powiedziała o nowym kliencie agencji Monika Mielczarczyk Managing Partner White Rabbit. Czas trwania projektu: lipiec 2011 Account Team: Przemek Wachowski, Monika Mielczarczyk Dyrektor Kreatywny: Marcin Wiśniewski Team Kreatywny: Tomasz Marczewski (Art. Director) + Marcin Wiśniewski Producent: Joanna Zielińska White Rabbit |
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|
press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |