Ambi Pur Freshelle w każdym domu |
18.07.2011. | |
Ruszyła kampania mediowa dla gamy odświeżaczy powietrza Ambi Pur Freshelle, które nie maskują, a neutralizują nieprzyjemne zapachy w domu. Nowość od Ambi Pur jest dostępna w sześciu wariantach zapachowych i będzie wsparta szeroką kampanią w mediach.
Produkt Ambi Pur Freshelle został wprowadzony do sklepów w całej Polsce na początku maja 2011 roku. Wraz z pojawieniem się produktu w sprzedaży ruszyła kampania dla Ambi Pur wykorzystująca kilka kanałów komunikacji pro konsumenckiej. Ambi Pur Freshelle plasuje się w kategorii premium wśród odświeżaczy powietrza w sprayu. Ma elegancki design i nowoczesną technologię. Po zastosowaniu produktu, jego aktywne składniki wyłapują nieprzyjemne zapachy znajdujące się w powietrzu, trwale je usuwając. Ich skuteczność gwarantuje zastosowanie dziesięciokrotnie wyższej, niż w innych odświeżaczach, zawartości czynników odpowiedzialnych za ten proces. Odświeżacz posiada łatwy w użyciu rozpylacz. Delikatne i pastelowe kolory, które znajdują się na opakowaniu Freshelle gwarantują, że produkt pasuje do eleganckiego wystroju kuchni, salonu czy łazienki. DZIAŁANIA Z MEDIAMI DLA MARKI AMBI PUR: Cel kampanii: Zbudowanie wiarygodnego wizerunku dla nowego odświeżacza Ambi Pur Freshelle i jego właściwości. Klient: Procter&Gamble Przedstawiciel klienta: Małgorzata Mejer (PR manager) Agencja PR: Twenty Four Seven PR Przedstawiciel Agencji PR: Aneta Zabiegała Dom mediowy: Mediacom Przedstawiciel domu mediowego: Anna Krzysiak Rodzaj aktywności: TV, prasa, Internet, outdoor Media: Prasa poradnikowa i lifestyle, TV, Internet. Czas trwania kampanii: maj 2011 r. – listopad 2011 r. WARIANTY ZAPACHOWE PRODUKTU: Flowers and Spring (kwiaty i wiosna) to zapach, który wita nas bogactwem aromatów, jak w chwili przekroczenia progu kwiaciarni. Używając go w swoim domu wypełnisz go zapachem najpiękniejszego wiosennego bukietu. Lavender and Comfort (lawenda i komfort) to śródziemnomorska woń schowana w każdym zakamarku Twojego domu, która sprawi, że bez względu na porę roku poczujesz się jak na lawendowej łące. Lily of the Valley and Snowdrop (konwalie i przebiśniegi) to wyrafinowany i delikatny zapach, który w nienachalny sposób zaznacza swoją obecność. Jest lekki i radosny, jak pierwsze oznaki wiosny a przy tym lubiany przez najbardziej wymagające gusta. Pine and Snow (sosna i śnieg) to orzeźwiający zapach sosnowego lasu, który dzięki Ambi Pur możesz teraz przenieść również do domu. Wybierz wariant „Pine and snow” i wpuścić do swojego salonu czy kuchni prawdziwie mroźną świeżość. Ocean and Wind (ocean i wiatr) to dwa żywioły, które przeplatają się intensywnym i orzeźwiającym zapachem fali i morskiej bryzy. Po każdym użyciu Ambi Pur Ocean and Wind poczujesz się jak na brzegu falującego morza. Citrus and Morning (cytrusy i poranek) w tym zapachu wyczujesz woń dojrzałych pomarańczy i soczystych cytryn. Odkryjesz w nim połączenie rześkiego poranka i radość czerpaną z pełni lata. Ten wariant zapachowy powstał z myślą o tych, którzy z latem nie potrafią się rozstać przez cały rok. Maksymalna sugerowana regularna cena detaliczna: Ambi Pur Freshelle Spray 300 ml Flowers & Spring -13,99 Ambi Pur Freshelle Spray 300 ml Lavender & Comfort - 13,99 Ambi Pur Freshelle Spray 300 ml Lily of the Valley & Snowdrop - 13,99 Ambi Pur Freshelle Spray 300 ml Pine & Snow - 13,99 Ambi Pur Freshelle Spray 300 ml Ocean & Wind - 13,99 Ambi Pur Freshelle Spray 300 ml Citrus & Moring - 13,99 Twenty Four Seven PR |
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|
press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |