Skip to content

Reklama

START arrow REKLAMA I MEDIA arrow W markecie, czy w Internecie?
W markecie, czy w Internecie? Utwórz PDF Poleć znajomemu
16.07.2010.


Sieć SATURN rozprawi się z powszechnym stereotypem, że najtaniej jest w Internecie. W piątek rusza „edukacyjna” akcja marketingowa SATURNA pokazująca główne korzyści wynikające z zakupów w sklepach stacjonarnych.



Najnowsza akcja marketingowa sieci SATURN pod hasłem „Nie daj się wwwkręcić” rozpoczyna się w piątek, 16 lipca i potrwa przez tydzień. Sieć postanowiła zaprezentować swoją ofertę produktową w bezpośrednim zestawieniu z ofertą konkretnych sklepów internetowych, aby pokazać przewagę zakupów  w sklepach stacjonarnych.



„Należy pamiętać o tym, że cena internetowa nie jest ceną ostateczną. Do ceny pokazanej w sklepie internetowym należy najczęściej doliczyć koszty transportu oraz szereg usług dodatkowych, których suma może w niektórych przypadkach przekroczyć nawet 100 zł. Przewagą SATURNA jest fakt, że towar można w markecie dotknąć, porównać, wybrać konkretny egzemplarz i zabrać od razu ze sobą po zakupie do domu. Ważnym elementem jest również fachowe doradztwo pracowników sklepu – to oni bardzo często rozstrzygają dylematy klientów. Dodatkowo oferujemy produkty i usługi zwiększające bezpieczeństwo i komfort zakupu, które nie są dostępne w Internecie, np. 5-letni pakiet gwarancyjny „gwarancja plus”, czy raty 0% bez ukrytych kosztów” – mówi Andrzej Półćwiartek, Dyrektor Zarządzający siecią SATURN w Polsce.

Akcja „Nie daj się wwwwkęcić” będzie komunikowana w 15 marketach SATURN, produkty będą oznaczone specjalnymi znaczkami z hasłem akcji. Dodatkowo przygotowano specjalny bonus w postaci  bezpłatnego transportu zakupionych towarów w obrębie 50 km od sklepu.



Akcja marketingowa obejmuje:

Gazetka reklamowa insertowana do prasy - Gazeta Wyborcza, Fakt i SuperExpress
Radio (RMF FM, ZET)
Internet (m.in. Wp.pl., Onet.pl)

Slogan akcji i radiówki opracowała: Agencja Young&Rubicam
Koncept akcji powstał wewnętrznie w sieci SATURN.
Media do kampanii zostały zakupione przez dział planowania mediów Media-Saturn Holding.

SATURN
Więcej informacji z firmy MEDIA SATURN  ( press box ) 
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |