Skip to content

Reklama

START arrow REKLAMA I MEDIA arrow Macaroni i Cebula  w Virtu
Macaroni i Cebula  w Virtu Utwórz PDF Poleć znajomemu
16.07.2010.
Producent dań gotowych firma Virtu z Zawiercia wystartowała w lipcu z ogólnopolską kampanią reklamową „Nie rób tego sam! Virtu! Szybko i smacznie!  Celem kampanii jest wzrost świadomości marki Virtu wśród konsumentów.

              Kampania została przygotowana przez firmę Virtu wspólnie z agencją Euroforum. Kreacja opiera się na dwóch niezwykłych i przesympatycznych lalkach teatralnych, które stworzone zostały przez Kony’ego – finalistę drugiej edycji programu Mam Talent. Kucharz Macaroni i jego najlepsza przyjaciółka Cebula w dwóch trzydziestosekundowych filmach reklamowych przygotowanych w wesołej konwencji teatru lalkowego walczą z kuchenną rzeczywistością. Spoty emitowane są w sieci kin Cinema City, Helios, a od września także w telewizji. Od września w kampanii wykorzystane zostaną również nośniki reklamy zewnętrznej - billboardy, które pojawią się w atrakcyjnych lokalizacjach w całej Polsce oraz  reklamy wielkoformatowe na środkach komunikacji miejskiej w największych miastach. Kampania w mediach przewiduje również reklamy w prasie branżowej.

           „Kucharz Macaroni i jego przyjaciółka Cebula to przesympatyczne osoby. Pokazują, że nie zawsze warto robić wszystko samemu. Czasami prościej jest skorzystać z gotowych i sprawdzonych rozwiązań. Do powyższej idei jesteśmy w 100 % przekonani, dlatego też zdecydowaliśmy opowiedzieć o tym w naszej kampanii reklamowej. Chcemy z nią dotrzeć do tych wszystkich, którzy nie chcą spędzać całego dnia w kuchni, jak również do tych którzy najzwyczajniej w świecie nie mają na to czasu. Nasze produkty są smaczne i zdrowe, ponieważ opieramy się na naturalnych składnikach i korzystamy ze sprawdzonych receptur. W naszej ofercie są m.in. naleśniki, krokiety, pierogi i inne smaczne dania gotowe, tak więc każdy znajdzie coś dla siebie – mówi właściciel firmy  pani Dagmara Mikulska.
             W punktach sprzedaży w czasie kampanii prowadzone będą liczne degustacje, tak, aby każdy miał szansę spróbować produktów Virtu, których opakowania dodatkowo oznakowane będą głównymi bohaterami kampanii.  Kucharz Macaroni i jego przyjaciółka Cebula pojawią się też na nowej stronie internetowej firmy Virtu oraz na portalu społecznościowym Facebook.

              Firma Virtu istnieje na rynku od 1992 roku. Specjalizuje się w produkcji dań gotowych. Produkty firmy dostępne są nie tylko w Polsce - sieć dystrybucji obejmuje również  Niemcy, Wielką Brytanię, Irlandię i Włochy. W tym roku po raz drugi została uhonorowana Diamentem Forbsa oraz znalazła się na liście firm najszybciej zwiększających swoją rynkową wartość. Ale to nie wszystkie nagrody jakie zdobyła firma Virtu, jest ona również laureatem Gazel Biznesu 2009, programu Solidna Firma, została uhonorowana znakiem „Poznaj Dobrą Żywność 2009” w programie organizowanym przez Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi oraz certyfikatem Najwyższa Jakość 2010.

PR Solution
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |