Tailor&Baker i Partner of Promotion walczą z przemytem |
28.03.2011. | |
Tailor&Baker i Partner of Promotion zostały wybrane w przetargu przez Izbę Celną w Olsztynie do przygotowania kampanii antyprzemytniczej Służby Celnej RP.
Jej głównym celem będzie utrwalenie w świadomości społecznej wiedzy o negatywnych skutkach przemytu, a także groźnych konsekwencjach wynikających z nabywania towarów pochodzących z przestępstwa. Pierwszy etap kampanii antyprzemytniczej został zaplanowany na lato 2011 roku. Działania będą skoncentrowane głównie we wschodnich województwach Polski. Do zadań obu agencji należeć będzie opracowanie koncepcji kampanii w tym m.in. strategia komunikacji i dotarcia do grup docelowych, identyfikacja i segmentacja grup docelowych, rekomendacja kanałów komunikacji i narzędzi marketingowych oraz aktywności PR. Agencje mają także opracować hasła kampanii, identyfikację graficzną oraz adaptację do poszczególnych nośników. Istotnym elementem projektu będzie wskazanie sojuszników i partnerów kampanii oraz sposobów dotarcia do tych grup. Partner of Promotion wraz z Tailor&Baker tworzy platformę reklamowo-marketingową. Obie agencje ściśle ze sobą współpracują, oferując klientom pełen zakres usług z dziedziny marketingu zintegrowanego. Partner of Promotion |
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|
press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |