Skip to content

Reklama

START arrow REKLAMA I MEDIA arrow Art & Business pod nową redakcją
Art & Business pod nową redakcją Utwórz PDF Poleć znajomemu
28.03.2011.
21 marca do sprzedaży trafił  nowy numer miesięcznika Art & Business pod nową redakcją . Za parę tygodni miesięcznik zadebiutuje także w wersji anglojęzycznej.

Aktualny numer magazynu został wydany pod egidą nowej redakcji, której redaktorem naczelnym jest Bogusław Deptuła, znany z takich tytułów jak Rzeczpospolita, czy TVP Kultura.

Marcowy Art& Business nie tylko objętością (po raz pierwszy 240 stron!), ale także swoją zawartością oraz kreacjami reklamowymi może równać się poziomem ze światową biblią life stylu, za jaką uchodzi Vogue.
Aktualny numer ukazuje się w zwiększonym do 14 000 nakładzie. Od października, kiedy magazyn debiutował w nowej odsłonie zarówno graficznej, jak i merytorycznej, jego nakład zwiększono już trzy razy. Przed remake’m wynosił on zaledwie 6000, co plasowało go w kręgu pism niszowych. Sukcesywne zmiany, rosnąca sprzedaż i nowe, unikatowe kolumny tematyczne, a także luksusowe marki, które zdecydowały się na reklamę w Art & Business, uczyniły z niego prestiżowy miesięcznik z nowoczesnym podejściem do sztuki i biznesu, który z każdym wydaniem umacnia swoją pozycję lidera w tej tematyce.

Zmiany, które wprowadzono wraz z tym numerem, zauważalne są już od jego pierwszych stron. Rozbudowane i zmienione graficznie kolumny Warto Wiedzieć i Warto Zobaczyć, relacjonują Czytelnikowi wybrane, najciekawsze wydarzenia ze świata art i świata biznes, które miały miejsce w ostatnim miesiącu, albo odbędą się w najbliższym czasie.

Kolejnym nowym akcentem na łamach Art & Business jest sekcja Wyjątkowi, poświęcona wywiadom Jarosława Skocznia z niebanalnymi osobowościami biznesu oraz sztuki.

Wisienką na torcie w marcowym numerze są wyjątkowe kreacje reklamowe światowych marek luksusowych. Z polskich magazynów to właśnie w Art & Business swoje kreacje opublikowała prestiżowa marka Casadei, której kreacja ukazała się jeszcze tylko w zagranicznych wydaniach Vogue’a.  Inna unikatowa kreacja, jaką może poszczycić się Art & Business należy do Repetto. Art & Business jest również jedynym polskim magazynem, w którym zareklamował się Sotheby’s Real Estate French Riviera. W najnowszym wydaniu miesięcznika Czytelnik znajdzie także kreacje: Lexusa, Bentley’a oraz BMW serii 6 Cabrio.

Co prawda, Art & Business gruntowną metamorfozę przeszło pół roku temu, niemniej jego rozwój i udoskonalanie formy wciąż trwają i są odpowiedzią na lukę na rynku czasopism bogatych w zróżnicowane treści, których potrzebują mądrzy ludzie, bo właśnie oni stanowią grupę docelową pisma.

W najbliższych tygodniach Art & Business w wydaniu anglojęzycznym zadebiutuje także na rynkach zagranicznych m.in. w Berlinie, Londynie i Nowym Jorku. To bezprecedensowy krok nie tylko w 21 letniej historii miesięcznika, ale w odniesieniu ogólnie do polskiej prasy, przekonuje redaktor naczelny, Bogusław Deptuła. Magazyn w początkach swojego istnienia ukazywał się już w wersji dwujęzycznej, ale nie w takiej formie i na taką skalę, jaką zaplanowano obecnie.  

Art & Business
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |