Skip to content

Reklama

START arrow REKLAMA I MEDIA arrow Syrop Paola - najsłodsze chwile, czyli zimowa kampania marki
Syrop Paola - najsłodsze chwile, czyli zimowa kampania marki Utwórz PDF Poleć znajomemu
10.01.2013.


12 stycznia rusza nowa, zimowa kampania syropów Paola (Hoop Polska).
Kampania jest kontynuacją opowieści o wspomnieniach inspirowanych smakiem, zapoczątkowanej w letniej kampanii Paoli w 2011 roku. Zimowa odsłona jest oparta na tej samej platformie komunikacyjnej „Syrop Paola – najsłodsze chwile”.

Dzięki naturalnym ujęciom syropu, podkreślającym intensywność smaku, spot przywołuje w pamięci najważniejsze chwile ciepła, bliskości, szczęścia. Nawiązuje w ten sposób do intensywności przeżyć w najważniejszych momentach życia.

Trzydziestosekundowe spoty pojawią się w TVN i Polsacie, a także w stacjach tematycznych TVN i Polsat , AT Media oraz TLC.

Równolegle z kampanią telewizyjną będzie prowadzona kampania internetowa oraz działania w mediach społecznościowych. 

„Poprzez działania internetowe, chcemy wpisać syrop Paola w świat kulinariów. Sprawić, by Paola naprowadzała i inspirowała, jednocześnie eksponując emocje wokół marki” – mówi Anna Zygmunt, Brand Manager marki Paola”.
 
Autorem platformy komunikacyjnej z roku 2011  jest agencja Brand Place.
Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom Mediowy MPG.
Za kampanię internetową odpowiada Agencja OS3 Multimedia.








***
Hoop Polska Sp. z o.o, wchodząca w skład grupy Kofola S.A. jest jednym z najważniejszych producentów napojów w Europie Środkowej. Firma w swoich 3 zakładach produkcyjnych w Bielsku-Podlaskim, Grodzisku Wielkopolskim i Kutnie zatrudnia ponad 600 pracowników.  

Portfolio produktów obejmuje m.in. napój Hoop Cola, soczyste napoje owocowe Jupi i Jupik,  gazowany napój winogronowy Vinea, Pickwick Ice Tea, syropy Paola i Jarmark Polski oraz krystalicznie czyste  wody: mineralną Arctic, Grodziską, Białowieski Zdrój (wersja regularna i ziołowa) i wodę smakową dla dzieci Jupik Aqua i Jupik Aqua Sport. Firma jest również znanym producentem napojów pod marką własną tzw. private labels.

Prezesem Zarządu Hoop Polska Sp. z o.o jest Martin Mateáš. W skład zarządu wchodzi również Simona Nováková - Wiceprezes Zarządu i Dyrektor Finansowy spółki oraz Członkowie Zarządu: Marek Kmiecik – Dyrektor Marketingu, Paweł Wolnicki – Dyrektor Komercyjny i Rene Novotny – Dyrektor Operacyjny.


HOOP Polska
Więcej informacji Hoop Polska (PRESS BOX)
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |