Syrop Paola - najsłodsze chwile, czyli zimowa kampania marki |
10.01.2013. | |
12 stycznia rusza nowa, zimowa kampania syropów Paola (Hoop Polska). Kampania jest kontynuacją opowieści o wspomnieniach inspirowanych smakiem, zapoczątkowanej w letniej kampanii Paoli w 2011 roku. Zimowa odsłona jest oparta na tej samej platformie komunikacyjnej „Syrop Paola – najsłodsze chwile”. Dzięki naturalnym ujęciom syropu, podkreślającym intensywność smaku, spot przywołuje w pamięci najważniejsze chwile ciepła, bliskości, szczęścia. Nawiązuje w ten sposób do intensywności przeżyć w najważniejszych momentach życia. Trzydziestosekundowe spoty pojawią się w TVN i Polsacie, a także w stacjach tematycznych TVN i Polsat , AT Media oraz TLC. Równolegle z kampanią telewizyjną będzie prowadzona kampania internetowa oraz działania w mediach społecznościowych. „Poprzez działania internetowe, chcemy wpisać syrop Paola w świat kulinariów. Sprawić, by Paola naprowadzała i inspirowała, jednocześnie eksponując emocje wokół marki” – mówi Anna Zygmunt, Brand Manager marki Paola”. Autorem platformy komunikacyjnej z roku 2011 jest agencja Brand Place. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom Mediowy MPG. Za kampanię internetową odpowiada Agencja OS3 Multimedia. *** Hoop Polska Sp. z o.o, wchodząca w skład grupy Kofola S.A. jest jednym z najważniejszych producentów napojów w Europie Środkowej. Firma w swoich 3 zakładach produkcyjnych w Bielsku-Podlaskim, Grodzisku Wielkopolskim i Kutnie zatrudnia ponad 600 pracowników. Portfolio produktów obejmuje m.in. napój Hoop Cola, soczyste napoje owocowe Jupi i Jupik, gazowany napój winogronowy Vinea, Pickwick Ice Tea, syropy Paola i Jarmark Polski oraz krystalicznie czyste wody: mineralną Arctic, Grodziską, Białowieski Zdrój (wersja regularna i ziołowa) i wodę smakową dla dzieci Jupik Aqua i Jupik Aqua Sport. Firma jest również znanym producentem napojów pod marką własną tzw. private labels. Prezesem Zarządu Hoop Polska Sp. z o.o jest Martin Mateáš. W skład zarządu wchodzi również Simona Nováková - Wiceprezes Zarządu i Dyrektor Finansowy spółki oraz Członkowie Zarządu: Marek Kmiecik – Dyrektor Marketingu, Paweł Wolnicki – Dyrektor Komercyjny i Rene Novotny – Dyrektor Operacyjny. HOOP Polska Więcej informacji Hoop Polska (PRESS BOX) |
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|
press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | PROCURAL |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISHOME | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |