SATURN rozpoczyna współpracę z agencją Ogilvy&Mather |
07.12.2012. | |
Przetarg na obsługę kreatywno-strategiczną marki Saturn został rozstrzygnięty. W prezentacjach przetargowych udział wzięły trzy agencje: Young&Rubicam, Sholz&Friends, Ogilvy&Mather. Zwycięzcą konkursu została agencja Ogilvy&Mather, która od grudnia br. przejmuje obsługę strategiczno-kreatywną marki Saturn na rynku Polskim i od tej chwili będzie wspierała Saturna we wszystkich bieżących projektach (głównie telewizja i radio). Autorska kampania agencji ma być wdrożona wiosną 2013 r. O wygranej zadecydowały: zrozumienie sytuacji i oczekiwań klienta, dobra analiza briefu, atrakcyjne koncepty kreatywne, długofalowe myślenie oraz uwzględnienie potencjału Internetu w budowaniu wizerunku marki. Saturn www.saturn.pl Więcej informacji z firmy MEDIA SATURN ( press box ) |
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|
press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | PROCURAL |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISHOME | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |