Sales & More i biustonosze |
22.11.2010. | |
Interaktywna agencja mediowa Sales & More realizuje promocyjną kampanię w sieci dla marki Triumph. Jej celem jest poinformowanie użytkowniczek Internetu o prowadzonej przez markę akcji pod hasłem „Rozmiar ma znaczenie”.
Kampania prowadzona przez Sales & More skierowana jest do kobiet. Z jej pomocą Triumph zachęca przedstawicielki płci pięknej do skorzystania z porady eksperta, który pomoże w znalezieniu odpowiedniego modelu i rozmiaru biustonosza. Dodatkowo Triumph oferuje zniżki na zakup dobranego biustonosza, w wybranych salonach oferujących bieliznę tej marki w całym kraju. Celem kampanii jest skierowanie jak największej liczby użytkowniczek sieci na stronę http://www.rozmiarmaznaczenie.triumph.pl/ , na której mogą pobrać kod promocyjny poprzez SMS. Wysłany SMSem kod upoważnia do 15% zniżki na zakupy bielizny w salonach Triumph. Kampania prowadzona jest przede wszystkim na portalach horyzontalnych oraz na serwisach społecznościowych i skierowanych do kobiet. Promocja potrwa do końca listopada 2010 roku. Firma Triumph obecna jest w ponad 120 krajach na całym świecie. Pod markami Triumph, sloggi, Valisère i HOM firma opracowuje, produkuje i sprzedaje bieliznę, koszule nocne, piżamy oraz stroje kąpielowe, łącząc perfekcję wykonania i niezrównaną wygodę z najnowszymi trendami mody. www.triumph.pl Sales & More |
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|
press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |