Outdoor w wersji eko - trwa ekologiczna autopromocja Cityboard Media |
22.11.2010. | |
Trwa kampania Cityboard Media promująca ekoplakat. Autopromocyjne plakaty wydrukowane na ekoplakacie od kwietnia zmieniają miasta i lokalizacje, udowadniając tym samym zalety najnowszego produktu z portfolio firmy.
W ramach kampanii, która ruszyła w kwietniu br., 40 autopromocyjnych plakatów zmienia miasta i lokalizacje. Wyjątkowa trwałość zarówno samego materiału, jak i barw eksponowanego na nim layoutu, umożliwia wielokrotne wykorzystywanie jednego plakatu i możliwość zorganizowania „kampanii wędrującej”. Taki właśnie charakter ma trwająca od kilku miesięcy kampania autopromocyjna ekoplakatu. Oprócz cech podłoża do druku umożliwia ją także specjalny system montażu ekoplakatu: za pomocą uchwytów, bez użycia kleju i wody. – Stosowanie ekoplakatu w reklamie zewnętrznej to liczne korzyści: tak dla środowiska jak i klienta, który decyduje się na to rozwiązanie. Wielokrotny użytek plakatu to oszczędność kosztów – ale także oszczędność energii i materiałów potrzebnych do wyprodukowania materiału promocyjnego. Ponadto, dzięki odporności na działanie czynników zewnętrznych, reklama zachowuje swój pierwotny wygląd przez cały okres ekspozycji, a to wpływa korzystnie zarówno na percepcję reklamy jak i wizerunek klienta – tłumaczy Marta Bryła, pełnomocnik zarządu Citybioard Media. Ekoplakaty autopromocyjne można było do tej pory zobaczyć w Warszawie i Poznaniu. Obecnie eksponowane są w Krakowie. Cityboard Media |
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|
press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |