Rekord wśród ściągnięć w AppStore |
08.02.2011. | |
Bezpłatny, pilotażowy numer Magazynu Brief jest już na iPadzie. Przez pierwsze dwa dni obecności w AppStore zanotowaliśmy rekordowy wynik pobrań. Brief zajmuje obecnie pierwsze miejsce w polskim AppStore pod względem ściągalności wśród wszystkich niepłatnych aplikacji na iPada.
Magazyn marketingu i sprzedaży „Brief” jest pierwszym polskim, branżowym magazynem w wersji na iPada. Aplikacja przygotowywana jest we współpracy Optizen Labs z Adobe i dołączyła do opartych na tej samej technologii tytułów, jak „The New Yorker“ czy „Wired“. Znajdź Brief na Facebook i skomentuj pilotażowe wydanie na iPadzie. PIERWSZY MAGAZYN MARKETINGU I SPRZEDAŻY. DESIGN THINKING. ODPOWIEDZIALNY BIZNES. Zapraszamy do lektury wersji drukowanej i na iPadzie. Brief.pl/Ipad BRIEF |
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|
press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |