Skip to content

Reklama

START arrow REKLAMA I MEDIA arrow MURATOR S.A. wydaje magazyn Leroy Merlin Polska - "Dom z pomysłem"
MURATOR S.A. wydaje magazyn Leroy Merlin Polska - "Dom z pomysłem" Utwórz PDF Poleć znajomemu
07.02.2011.
MURATOR S.A. rozpoczyna wydawanie magazynu wnętrzarskiego „Dom z pomysłem”, należącego do Leroy Merlin Polska. Do zadań wydawnictwa należy obsługa redakcyjna, reklamowa, druk i kolportaż. Pierwszy numer przygotowany w wyniku współpracy ukaże się 10 lutego. „Dom z pomysłem” to obok „Dobrego Wnętrza”, „M jak mieszkanie” i „Mojego Mieszkania” czwarty tytuł wnętrzarski w ofercie reklamowej MURATORA S.A.

„Cieszymy się ze współpracy z Leroy Merlin Polska. Powierzenie nam wydawania magazynu „Dom z pomysłem” potwierdza naszą pozycję lidera w segmencie pism wnętrzarskich, wzbogacając porfolio – mówi Ewa P. Porębska, dyrektor zarządzająca tytułami wnętrzarskimi, wiceprezes Zarządu MURATORA S.A.

Magazyn „Dom z pomysłem” zachęca do polepszania komfortu mieszkania. Łączenie estetyki z praktyką to ważna cecha magazynu – pismo chce być inspirujące, przemawia pięknem obrazu, ale jednocześnie pamięta o praktycznej stronie urządzania wnętrz.

Trzy zasadnicze części tematyczne, spójne z kierunkiem rozwoju Leroy Merlin to:
  • Marzenia i inspiracje (m.in. prezentacje styli wnętrzarskich, nowości na rynku w dziedzinie urządzania i budowy),
  • Projekty – realizacje (m.in. prezentacje wnętrz, reportaże z wizyt u osób, których pasją jest dom),
  • Rozwiązania praktyczne (m.in. rady dotyczące urządzania, remontowania, majsterkowania i dekorowania wnętrz, podpowiedzi, jak dokonywać wyboru w danej kategorii produktów).

Grupa docelowa magazynu jest tożsama z grupą docelową Leroy Merlin. Są to entuzjaści remontów, pasjonaci dekoracji wnętrz,  i  samodzielnego wykonania prac dla domu.

Redaktorem naczelnym „Domu z pomysłem” została Małgorzata Tomczyk, szefowa redakcji pism wnętrzarskich MURATORA. Za szatę graficzną odpowiada Piotr Tarasiuk, dyrektor artystyczny pisma.

„Dom z pomysłem” będzie dystrybuowany głównie w marketach sieci Leroy Merlin, do których trafi 109 tys. egzemplarzy ze 135 tys. egzemplarzy każdego wydania. W sklepach Leroy Merlin pismo oferowane jest w dwóch cenach. Klienci programu lojalnościowego DOM płacą za nie 1 grosz. Cena pisma dla klientów nie posiadających Karty DOM wynosi 4,90 zł. W tej samej cenie „Dom z pomysłem” dostępny jest w punktach sprzedaży prasy.

MURATOR
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |