Pasjonaci reklamy poszukiwani przez San Markos |
05.10.2010. | |
Agencja reklamowa San Markos – zdobywca srebrnego lwa na największym i najbardziej prestiżowym festiwalu reklamy świata przeprowadziła niestandardową akcję rekrutacyjną.
Największym pasjonatom reklamy, którzy wytrwali do końca blisko czterogodzinnego pokazu reklam i kampanii nagrodzonych na 57. Festiwalu Reklamowym Cannes Lions w Multikino Złote Tarasy, wręczono ponad 180 czekoladowych batonów Lion obrandowanych logo agencji. W ten sposób agencja chciała zachęcić uczestników do dołączenia do zespołu San Markos. „Mamy nadzieję, że rozdane czekoladowe lwy uda nam się zamienić na te z prawdziwych kruszców razem z naszymi nowymi kumplami i kumpelami - kreatywnymi, strategami i accountami. Krótko mówiąc szukamy najlepszych” – twierdzi Tomasz Chojnacki, creative partner w San Markos. SAN MARKOS |
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|
press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |