Paliwa BP Ultimate w najnowszej telewizyjnej odsłonie |
26.11.2010. | |
„Silnik jest sercem Twojego samochodu” – pod takim hasłem 17 listopada wystartowała ogólnopolska kampania reklamowa promująca paliwa BP Ultimate. Szeroko zakrojone działania reklamowe, wykorzystujące głównie telewizję i Internet, mają na celu wsparcie wprowadzenia na rynek najnowszej generacji paliw BP Ultimate 98 i BP Ultimate Diesel.
Za przygotowanie strategii medialnej, planowanie i zakup mediów odpowiadał dom mediowy Mindshare Polska. „Na początek kampanii zaserwowaliśmy konsumentom mocne uderzenie, aby dotrzeć do jak największej części grupy celowej w telewizji i Internecie. Następnie intensyfikujemy działania w tych mediach, równolegle kierując komunikację poprzez radio i outdoor bezpośrednio do kierowców. Tak zaplanowana kampania precyzyjnie wykorzystuje mix mediów tradycyjnych, |
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|
press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |