Grupa Saatchi & Saatchi nagrodzona w międzynarodowym konkursie reklamowym Epica |
24.11.2010. | |
W tegorocznej edycji międzynarodowego konkursu reklamowego Epica, Grupa Saatchi & Saatchi została nagrodzona w kategorii household maintenance, za projekt „Metki” zrealizowany dla marki Ariel (Procter & Gamble).
Projekt ten składał się z czterech odsłon – projektów reklam prasowych, na których prezentowane były ubrania z krajów, które dawno temu zniknęły z politycznej mapy świata (DDR, USSR, CZECHOSLOVAIKA, YUGOSLAVIA). O pochodzeniu sukienki lub bluzki z państwa od lat już nieistniejącego świadczyły jedynie metki, ponieważ same ubrania wyglądały jak nowe. Autorami pracy są Natalia Pryzowicz Copywriter oraz Johan Pasternak Art Director a ich prace nadzorowali Max Olech i Agnieszka Niska-Wójcik. Kampania ta została już nagrodzona srebrem na tegorocznym festiwalu Golden Drum w Portoroż oraz srebrem na festiwalu KTR. Druga praca Grupy Saatchi & Saatchi która zakwalifikowała się na short-listę, to projekt zrealizowany dla Teatru Wielkiego Opery Narodowej „Kurt Weill podzielony”. Do tegorocznej edycji konkursu Epica napłynęło 3154 zgłoszeń z 529 agencji z 48 krajów, z Polski nadesłano 32 prace. Jury składające się z dziennikarzy europejskich magazynów branżowych przyznało 61 nagród i 4 Grand Prix. Saatchi & Saatchi Poland |
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|
press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |