Skip to content

Reklama

START arrow REKLAMA I MEDIA arrow Odkryj w sobie kibica z Media Markt!
Odkryj w sobie kibica z Media Markt! Utwórz PDF Poleć znajomemu
15.04.2016.


Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej Euro 2016 zbliżają się wielkimi krokami.
W czerwcu i lipcu na kibiców czeka wiele godzin sportowych wrażeń, które cieszą podwójnie, kiedy mecze oglądamy w gronie rodziny i przyjaciół. W odkrywaniu sportowych emocji fanom piłki nożnej toważyszyć będzie sieć Media Markt, która już 12 kwietnia wystartowała z kampanią „Odkryj w sobie kibica”.

12 czerwca w Nicei Polska rozegra swój inauguracyjny mecz podczas Mistrzostw Euro 2016. W pierwszym spotkaniu fazy grupowej podopieczni trenera Adama Nawałki zmierzą się z Irlandią Północną. W tym ważnym dla polskich kibiców momencie nie może zabraknąć także atrakcji przygotowanych przez sieć Media Markt! 12 kwietnia ruszyła kampania „Odkryj w sobie kibica”, promująca niesamowite emocje towarzyszące oglądaniu naszych rodaków na murawie podczas walki o Puchar Europy. Pierwsza odsłona kampanii połączona jest z atrakcyjną ofertą telewizorów i projektorów, których obraz, kontrast i dynamika zapewnią niezapomniane przeżycia podczas piłkarskich spotkań.

Kampania telewizyjna składa się z trzech 30  sekundowych spotów wizerunkowych oraz ich wersji skróconej 15-sekundowej, które uzupełnione będą samodzielnymi spotami akcyjnymi bądź produktowymi. Przewidziana jest również emisja formatów łączonych wizerunkowo-akcyjnych. Motyw przewodni kampanii pojawi się również w reklamach radiowych, outdoorowych, prasie i w internecie.

Media Markt, jako główny rozgrywający branży RTV-AGD, od lat towarzyszy Polakom w najważniejszych sportowych wydarzeniach. Teraz z okazji Euro 2016 będziemy wspólnie kibicować naszej reprezentacji. Za każdym razem obok niesamowitej atmosfery towarzyszącej piłkarskim rozgrywkom, obserwujemy także wzrost zainteresowania klientów nowoczesnym sprzętem, który umożliwia przeżywanie sportowych emocji w domu. Z myślą o kibicach, którzy podczas sportowych spotkań ze znajomymi i rodziną chcieliby się poczuć jak na prawdziwym stadionie, przygotowaliśmy ciekawe oferty produktowe oraz atrakcyjne warunki ich finansowania – powiedział Andrzej Sobolik, Dyrektor Zarządzający siecią Media Markt.

Kampania „Odkryj w sobie kibica” potrwa od 15 kwietnia do końca Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej. Obejmie emisję spotów w telewizji i radio, kreacje internetowe i outdoor. Za kreację i realizację kampanii odpowiada agencja Denmer, Merlicek & Bergmann. Filmy zrealizował dom produkcyjny Ideal Ideal z reżyserem Darkiem Szendlem.

Działania reklamowe prowadzone są w następujących mediach:
  • na portalach onet.pl, wp.pl, interia.pl, gazeta.pl,
  • w kanale YouTube,
  • w stacjach telewizyjnych TVP 1 i TVP 2, Polsat, TVN oraz kanałach tematycznych,
  • w stacjach radiowych, m.in. ZET, RMF, RMF Maxxx, Trójka, PR1.
Za zakup mediów odpowiada Dział Planowania Mediów Media Saturn Holding Polska Sp. z o.o. oraz Universal McCann (telewizja).

Więcej informacji na stronie internetowej www.mediamarkt.pl .  

Klip: https://www.youtube.com/watch?v=aNuwN09lObQ



Sklepy Media Markt oferują najpełniejszy na rynku asortyment w zakresie elektroniki użytkowej. Można tu kupić zarówno nowinki techniczne, produkty z najwyższej półki, jak i popularny markowy sprzęt w najlepszych cenach. Nowoczesna forma prezentacji produktów ułatwia dokonanie właściwego wyboru, a o obsługę klientów dbają profesjonalnie przeszkoleni pracownicy. W celu sfinansowania zakupu można zawrzeć na miejscu umowę kredytową przy minimum formalności. Aktualnie sieć posiada 54 markety w 44 miastach Polski.


Media Markt
Więcej informacji z MEDIA MARKT  ( press box )


 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | PROCURAL |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISHOME | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |