Skip to content

Reklama

START arrow REKLAMA I MEDIA arrow Nowy numer "F MAGAZYN"
Nowy numer "F MAGAZYN" Utwórz PDF Poleć znajomemu
14.10.2010.
Na rynku pojawił się kolejny numer ‘F MAGAZYNU’. To trzeci z rodziny tytułów o trendach FFF. W czerwcu tego roku wydany został  kwartalnik ‘F EXPERIENCE’, w lipcu ruszył serwis o trendach fpięć.pl. Z całej trójki to właśnie ‘F MAGAZYN’, kierowany jest do największych gadżeciarzy intelektualnych i biznesowych.  W nim w pigułce trendy rynku i kultury przydatne na co dzień w pracy i życiu. Jego najnowsze wydanie ściągnąć można bezpłatnie. A do końca października wydawca oferuje wyjątkową ofertę rocznej prenumeraty. W związku z tym, że polski rynek nie odpowiedział jeszcze na pytanie, jak wyceniać magazyny elektroniczne, trwa eksperyment. Za roczną prenumeratę ‘F MAGAZYNU’ możemy zapłacić, tyle ile uważamy że jest warta.

‘F MAGAZYN’ to wydawany od początku roku 2010 elektroniczny miesięcznik na temat trendów rynku i kultury. Nowa forma wydawnicza jest odpowiedzią na zmiany, zachodzące na rynku mediów. Internet przestaje być darmowy. Prezentacje kolejnych e-readerów obok wymiaru czysto gadżetowego są wyraźnym sygnałem, że to co do tej pory było darmowe, stanie się płatne.

- Na iPad, Kindle, Nook czy Skiff nie przeczytamy wiele, jeśli wcześniej za to nie zapłacimy. Tylko ile jesteśmy w stanie zapłacić za e-wydanie magazynu? Postanowiliśmy zrobić eksperyment. Niech każdy zapłaci tyle, ile uważa, że jest warte – mówi Konrad Jerin, redaktor naczelny tytułu.

Liczy się każda suma! O wynikach i średniej cenie, jaką internauci gotowi są płacić za e-wydanie, użytkownicy informowani są na bieżąco na łamach serwisu oraz na profilu magazynu na facebooku.

W bieżącym numerze przeczytamy m.in. o: błyskotliwej historii brytyjskiego sklepu z mrożonymi jogurtami (Lick!), najnowszych trendach w tatuażach. Zobaczymy, jak wygląda najmocniejsze piwo na świecie i idea w 100 proc. zwariowanego marketingu. W sekcji technologia proponujemy temat bezzałogowych samolotów bojowych i ideę zdalnej wojny. W mediach pozycja obowiązkowa to na pewno ‘real or hoax?’ i wyjątkowy przypadek Joaquina Phoenixa, który wprowadza do kina nową kategorię filmów – mocumentary. W start-upach, czyli miejscu poświęconemu wyłącznie raczkującym tworom biznesowym – 5.29 , pierwszy w Polsce stand-up bar. W wyjątkowej rubryce F PRODUKT wspólnie z najlepszymi, polskimi studiami projektowymi zastanawiamy się jak mogłyby wyglądać produkty, które nie istnieją – w tym numerze produkty alkoholowe niepitne. Gościem specjalnym wydania jest polski malarz i grafik Swanski, założyciel marki odzieżowej Turbokolor. Na zakończenie EWOLUCJE, które już od ponad półtora roku przygotowujemy dla miesięcznika Forbes. I zapewniamy – ewolujemy!

Najnowszy numer magazynu dostępny jest pod adresem: http://www.fpięć.pl/post/2010/10/08/kolejny-numer-f-magazynu-ju%C5%BC-dost%C4%99pny

PRIMOLOKO
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |