Skip to content

Reklama

START arrow REKLAMA I MEDIA arrow Nowoczesna forma reklamy
Nowoczesna forma reklamy Utwórz PDF Poleć znajomemu
16.09.2011.


Amica ceni sobie nowoczesność. To powszechnie znana prawda. Sama wciąż doskonali swoje produkty, idąc z duchem czasu, a niejednokrotnie też go wyprzedzając o kilka kroków. Korzysta również z najnowocześniejszych rozwiązań dla własnych celów, na przykład promocyjnych.  Jeden z takich nowatorskich projektów został zrealizowany wspólnie z firmą MindFuture w Warszawie.

Na początku września przy Pałacu Kultury i Nauki w stolicy, w bardzo ruchliwym miejscu, przez które przewija się codziennie wielu przechodniów, pojawił się największy w Polsce ekran LED, na którym są emitowane reklamy Amiki znane do tej pory z telewizji czy Internetu. Mamy więc po raz pierwszy do czynienia z naprawdę dużym wymiarem – XXXL albo XXXXL, jeśli taki istnieje. Odlotowa reklama na odlotowym ekranie. A to jeszcze nie wszystko.

Innym aspektem tej nowości jest to, że wyświetlane reklamy Amiki są elementem większego projektu wykorzystującego marketing interaktywny w połączeniu z technologią bluetooth, znaną głównie z telefonów komórkowych czy sprzętu komputerowego. W tym przypadku zastosowanie tej technologii polega na tym, że każdej osobie przechodzącej w pobliżu ekranu, która ma w swoim telefonie komórkowym bluetooth, jest przesyłany film reklamowy Amiki.

Wykorzystanie przez Amikę nowoczesnych mediów i nowych form komunikacji pozwala maksymalnie zbliżyć się do konsumentów z aktualnym przekazem. Stwarza również możliwości ich aktywnego zaangażowania. To innowacyjne podejście, umożliwia bezpośredni kontakt nie tylko w punkcie sprzedaży, ale też w przestrzeni publicznej przeznaczonej do innych celów, w tym konkretnym przypadku – rekreacyjnych.

Ale nie o samą nowość tu chodzi. Ważnym aspektem interaktywnego marketingu jest możliwość weryfikowania efektów komunikacji. Amice zależy na tym, by przekaz związany z marką trafiał w odpowiednie miejsce w odpowiedni sposób z odpowiednim skutkiem. Umożliwiają to tylko najnowocześniejsze technologie – dokładnie takie, jakie stosuje sama Amica.

Amica
WIĘCEJ INFORMACJI Z FIRMY AMICA WRONKI S.A. (PRESS BOX) 
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |