Skip to content

Reklama

START arrow REKLAMA I MEDIA arrow NAIROBIA przygotowała kampanię komunikacji w miejscu sprzedaży dla aparatów Nikon 1
NAIROBIA przygotowała kampanię komunikacji w miejscu sprzedaży dla aparatów Nikon 1 Utwórz PDF Poleć znajomemu
14.02.2012.
Agencja marketingu zintegrowanego NAIROBIA dokonała adaptacji projektów globalnych oraz kreacji nowych materiałów POS dla firmy Nikon Polska. Ten, kolejny z projektów dla Nikona made in NAROBIA, jest elementem działań promujących nowe modele Nikon 1.

Modele aparatów Nikon 1 J1 i Nikon 1 V1 są pierwszymi cyfrowymi aparatami z wymiennymi obiektywami, które dzięki technologii pre-post capture, rejestrują nie tylko zdjęcia, ale także chwile przed i po ich zrobieniu. Aparaty zapisują zdjęcia przed pełnym naciśnięciem spustu migawki, by kontynuować po jego kliknięciu, a ich kampania promocyjna prowadzona jest pod hasłem „JESTEM O KROK PRZED TOBĄ”.

„W tym wypadku hasło kampanii było jednocześnie celem jaki przyświecał nam w kreacji materiałów POS.” – mówi Jacek Gliniak, General Manager agencji NAIROBIA. „Kierowaliśmy się innowacyjnością, wykorzystując motyw jedynki i nawiązując jednocześnie do biało-czarnej kolorystyki modeli aparatów V1 i J1.” – dodaje Gliniak.

Zestawy materiałów POS, w zależności od miejsca sprzedaży, składają się z plakatów, totemów, naklejek na podłogę, wobblerów, zawieszek do aparatu, białej obudowy półki, podstawek pod aparat J1 i V1, plakatów z nóżką, dwustronnych mat na ladę, folderów w dwóch rodzajach oraz toreb. W wybranych punktach sprzedaży dodatkowo zaaranżowano witryny sklepowe w biało-czarnej stylizacji, by nawiązywały do koncepcji akcji.

„Wraz z wprowadzeniem do sprzedaży innowacyjnych aparatów Nikon 1 rozpoczęliśmy kampanię komunikacji w miejscu sprzedaży. Chcemy zbudować wysoką świadomość nowych modeli wśród konsumentów, a także w wyróżniający i nowoczesny sposób zaprezentować oraz wyeksponować nową kategorię aparatów” – mówi Justyna Bogucka Koordynator ds. Marketingu z Nikon Polska. „Z dużym optymizmem czekamy na rezultaty całej kampanii.” – dodaje Bogucka.
Kampania realizowana jest w ponad 200 punktach w całym kraju i potrwa do marca 2012 roku.

AM Art-Media
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |