Skip to content

Reklama

START arrow REKLAMA I MEDIA arrow Małgosia Rozenek gościem specjalnym otwarcia nowego salonu Komfort
Małgosia Rozenek gościem specjalnym otwarcia nowego salonu Komfort Utwórz PDF Poleć znajomemu
24.02.2015.


W weekend 20-22 lutego nastąpiło wielkie otwarcie nowego salonu Komfort w kieleckiej Galerii Echo.  Z tej okazji sieć przygotowała szereg atrakcji, m.in. spotkanie z Małgosią Rozenek, 20% rabat na zakupy oraz liczne konkursy z nagrodami. Salon zaaranżowany został w nowej formule, a uroczystemu otwarciu towarzyszyła kampania reklamowa.

Prowadząca programy „Perfekcyjna Pani Domu”, „Bitwa o dom” oraz „Hotel Hell” była gościem specjalnym weekendu otwarcia Komfortu w Galerii Echo. Gwiazda udzieliła wielu praktycznych porad, inspirowała do dbania o perfekcyjny porządek, a także rozdawała autografy i pozowała do zdjęć z tłumnie zgormadzonymi w nowo otwartym salonie Klientami.

„Zaprosiliśmy do współpracy Małgosię Rozenek – gwiazdę znaną z doskonałej organizacji i wyjątkowych umiejętności dbania o dom, ponieważ dla wielu naszych Klientów jest ona wzorem i inspiracją. Jej podejście do tworzenia komfortowej przestrzeni do życia dla całej rodziny jest również bardzo bliskie ideologii sklepów Komfort”  - mówi Anna Heimberger, Dyrektor Marketingu Sklepy Komfort S.A.

Uroczystemu otwarciu Komfortu w Galerii Echo towarzyszyła akcja prosprzedażowa  w postaci  specjalnego rabatu  -20% na cały asortyment.  Na Klientów czekały również tematyczne konkursy z nagrodami (m.in. układanie puzzli z fragmentów wykładzin). Zakupy umilała bezpłatna kawa serwowana przez baristów.

Za organizację weekendu otwarcia odpowiadała łódzka agencja ButterflyEffect.
Wydarzenie wsparte zostało kampanią reklamową w lokalnych mediach (Echo Dnia), outdoor oraz na terenie Galerii Echo.

Nowy salon Komfortu zaaranżowany został w nowej, innowacyjnej formule. Wyróżnia go m.in. elegancki wystrój wnętrza (jednolita kolorystyka z przewagą bieli, mobilne meble o konstrukcji modułowej), a także praktyczne rozwiązania: nowoczesne ekrany multimedialne czy dedykowane stanowiska edukacyjne, w których Klienci mogą poznać oraz porównać cechy i właściwości produktów (m.in. sploty wykładzin, ścieralność paneli poszczególnych klas czy reakcje desek na wodę). Dzięki temu sklep w Galerii Echo jest nie tylko nowoczesnym punktem sprzedaży, ale również miejscem inspiracji i edukacji klientów.








Sklepy KOMFORT
WIĘCEJ INFORMACJI z firmy Sklepy KOMFORT (PRESS BOX)

 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | PROCURAL |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISHOME | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |