Kropka Bordo zmienia wizerunek dewelopera Dolcan |
02.02.2011. | |
Agencja Kropka Bordo jest odpowiedzialna za przygotowanie i wdrożenie nowej strategii marki Dolcan, a także strategie wszystkich inwestycji trzeciego największego dewelopera na rynku warszawskim.
Agencja w drodze przetargu (jesień 2010) wygrała obsługę reklamową i strategiczną tego klienta. Od września pracowała nad strategią marki głównej Dolcan oraz strategiami dla poszczególnych inwestycji. Następstwem współpracy jest zmiana identyfikacji wizualnej (w tym logotypu) firmy, opracowanie idei i egzekucji kreatywnych dla wszystkich materiałów BTL, w tym serii katalogów sprzedażowych, a także materiałów do zbliżających się kampanii ATL związanych z 20-leciem powstania firmy. Agencja jest także autorem projektu strony internetowej Dolcan. Agencja współpracuje z klientem na bazie bezterminowej umowy. Kropka Bordo |
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|
press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |