Skip to content

Reklama

START arrow REKLAMA I MEDIA arrow Kropka Bordo zmienia wizerunek dewelopera Dolcan
Kropka Bordo zmienia wizerunek dewelopera Dolcan Utwórz PDF Poleć znajomemu
02.02.2011.
Agencja Kropka Bordo jest odpowiedzialna za przygotowanie i wdrożenie nowej strategii marki Dolcan, a także strategie wszystkich inwestycji trzeciego największego dewelopera na rynku warszawskim.

Agencja w drodze przetargu (jesień 2010) wygrała obsługę reklamową i strategiczną tego klienta. Od września pracowała nad strategią marki głównej Dolcan oraz strategiami dla poszczególnych inwestycji.

Następstwem współpracy jest zmiana identyfikacji wizualnej (w tym logotypu) firmy, opracowanie idei i egzekucji kreatywnych dla wszystkich materiałów BTL, w tym serii katalogów sprzedażowych, a także materiałów do zbliżających się kampanii ATL związanych z 20-leciem powstania firmy. Agencja jest także autorem projektu strony internetowej Dolcan.

Agencja współpracuje z klientem na bazie bezterminowej umowy.

Kropka Bordo
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |