Kampania Paczkomatów - najlepsza w 2010 r. wg. serwisu Interaktywnie.com |
03.02.2011. | |
Ciekawy pomysł, niestandardowa realizacja oraz brak bezmyślnego rozdawnictwa gadżetów – za to agencje interaktywne doceniły kampanię Paczkomatów, zrealizowaną przez agencję WeAreMedia. Wsród wyróźnionych realizacji znalazły sie również „Ceskie Legendy Drevnego Kocura” (Pride&Glory Interactive) oraz „Wielka Inwazja Małego Głoda” Danio (Heureka). Oto najlepsze kampanie 2010 roku według serwisu Intearktywnie.com.
Branżowy magazyn Interaktywnie.com skupiający ludzi internetu poprosił 55 agencji interaktywnych o wypełnienie krótkiej ankiety i wytypowanie najlepszej polskiej kampanii 2010 roku. Nie można było głosować na własne realizacje. Wsród głosów najczęściej wymieniane były trzy kampanie: Paczkobranie, Ceskie Legendy Drevnego Kocura oraz Wielka Inwazja Małego Głoda. Oceniający docenili przede wszystkim unikatowość pomysłów i to, że twórcy kampanii prowadzonej na Facebooku nie propagowali bezmyślnego rozdawania firmowych prezentów. Cały raport można pobrać ze strony: http://interaktywnie.com/biznes/artykuly/raporty-interaktywnie-com/agencje-interaktywne-najwieksze-przychody-i-najlepsze-kampanie-19045 Interaktywnie.com |
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|
press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |