Skip to content

Reklama

START
Hoop Cola - przełam lody, odśnież otwartość! Utwórz PDF Poleć znajomemu
02.12.2010.


Nowa kampania telewizyjna Hoop Coli rusza 6 grudnia. W tym roku nie akcentuje świąt, lecz całą zimę.

Wraz z zimą nastała odśnieżona Hoop Cola wraz z nową ideą, która doskonale wpisuje się w dotychczasową komunikację otwartości.  Już od 6 grudnia na ekranach tv zobaczymy nowy spot Hoop Coli nawiązujący do motywów zimowych, który zrywa z eksponowaniem elementów świątecznych,  tak często pojawiających się w tym okresie. Reklama bazuje na Hooptymistycznym Instytucie Otwierania Polaków, którego to członkowie przyglądają się osobom podczas bitwy na śnieżki, które otwierają się na siebie dzięki przejeżdżającemu ulicą pługowi. Pług jest symbolem odśnieżania relacji między ludźmi. Ważną rolę w komunikacji pełni jego kierowca - Pani Pługarzystka, która niesie za sobą ideę Pługaryzmu - Ruchu Odśnieżania Otwartości.

Hoop Cola podejmuje działania mające na celu zwrócenie uwagi na prawdziwe relacje w okresie zimowym i zerwanie z wszechobecną komercją w okresie świątecznym  oraz z szarą codziennością, która dotyczy każdego. Internauci będą mogli  zgłosić swój własny postulat, co każdy z nich chciałaby odśnieżyć, a ten który uzyska największą liczbę głosów, będzie wsparty przez Hoop Colę i Hooptymistyczny Ośrodek Otwierania Polaków. Do Ruchu Odśnieżania Otwartości będzie można dołączyć na www.hoopcola.pl i na Facebooku.

Hasłem kampanii są słowa: „Przełam lody, odśnież otwartość!”, które nawiązują do dotychczasowej komunikacji Hoop Coli - otwartości na innych. Dodatkowym wsparciem kampanii telewizyjnej jest nowa, zimowa etykieta, komunikacja w Internecie oraz materiały POS. Kampania telewizyjna i internetowa będzie trwała do 23 stycznia. W stacjach Polsat i kanałach tematycznych emitowane będą spoty w dwóch wersjach: 15 i 30 sekundowej.

Zdjęcia do filmu były kręcone na na warszawskiej Pradze.  Reżyserowała Joanna Rechnio. Za kreację i działania w internecie odpowiada agencja Hand Made i jej interaktywny dział Hand Made Flow, a za produkcję Papaya Studio. Ze strony Hoop Polska projekt koordynuje Patrycja Giurko, Group Brand Manager.

W ramach zimowej kampanii, Hoop Cola sponsoruje również konkurs „Wykończ Wojewódzkiego i Figurskiego” w radio Eska Rock oraz w radio Eska konkurs „Konfeska”, w którym Hoop Cola będzie wspierać „odśnieżanie” słuchaczy z grzechów przed świętami.





Hoop Polska Sp. z o.o, wchodząca w skład grupy Kofola S.A. jest jednym z najważniejszych producentów napojów w Europie Środkowej. Firma w swoich 3 zakładach produkcyjnych w Bielsku-Podlaskim, Grodzisku Wielkopolskim i Kutnie zatrudnia blisko 1000 pracowników.   

Portfolio produktów obejmuje m.in. napój Hoop Cola, soczyste napoje owocowe Jupi i Jupik,  napój gazowany i niegazowany Fruti, kompoty Paola, syropy Paola o intensywnym smaku dojrzałych owoców, napój energetyzujący R20 oraz krystalicznie czyste  wody: mineralną Arctic i wodę smakową dla dzieci Jupik Aqua. Firma jest również znanym producentem napojów pod marką własną tzw. private labels.

Prezesem Zarządu Hoop Polska Sp. z o.o jest Martin Mateáš. W skład zarządu wchodzi również Simona Nováková - Wiceprezes Zarządu i Dyrektor Finansowy spółki oraz Członkowie Zarządu: Marek Kmiecik – Dyrektor Marketingu i Rene Nowotny – Dyrektor Operacyjny.

HOOP Polska
Więcej informacji Hoop Polska (PRESS BOX)
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |