Golden Sleep - nowa kampania pieluszek Pampers realizowana przez Grupę Saatchi & Saatchi |
20.01.2010. | |
Pod koniec grudnia ruszyła kampania reklamowa pieluszek Pampers zrealizowana przez Grupę Saatchi & Saatchi. Podstawę kampanii stanowi spot reklamowy „Sen z Pampers to złoty sen”
Istotą komunikacji jest podkreślenie, że niezakłócony niczym sen jest kluczowy dla harmonijnego rozwoju dziecka. Nowa pieluszka Pampers jest jeszcze bardziej zaawansowana technologicznie od swoich poprzednich wersji, a tym samym zapewnia dziecku spokojny sen. Uzupełnieniem kampanii telewizyjnej jest kampania internetowa, która ruszy pod koniec stycznia. Będzie ona prowadzona m.in. na najpopularniejszych portalach i w sieciach a za jej przygotowanie odpowiedzialne jest Saatchi & Saatchi Digital. 30 sec spot reklamowy jest adaptacją wersji przygotowanej przez struktury regionalne S&S. Jego emisja zaplanowana jest m.in. telewizjach: TVP; Polsat; TV4; TVN (i tematyczne) oraz sieci At Media i Discovery Media. Start kampanii telewizyjnej: 22.12.2009 Dyrektor Kreatywny: Max Olech, Blanka Lipińska Team Kreatywny S & S Communication: Wojciech Pakier, Kamil Majewski Account Team S & S Communications: Anastazja Kudra Producent S & S Communications: Magda Barszcz Accout Team S & S Digital: Sebastian Umiński, Agnieszka Borkowska Planowanie i zakup mediów: Mediacom Marketing & Communications Consultants |
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|
press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |