Skip to content

Reklama

START arrow REKLAMA I MEDIA arrow Admatik.pl - automagiczna sieć reklamowa
Admatik.pl - automagiczna sieć reklamowa Utwórz PDF Poleć znajomemu
19.01.2010.
Autentika poszerza profil działalności i już niedługo uruchamia najnowszy projekt współfinansowany przez Unię Europejską. Poprzez admatik.pl agencja wprowadza nowe rozwiązanie na polski rynek reklamy internetowej.

Admatik.pl to sieć automatyzująca proces publikacji reklamy internetowej, która  daje użytkownikom możliwość bezpośredniego wyboru potencjalnych partnerów do współpracy. Reklamodawca będzie mógł skorzystać z powierzchni reklamowej dowolnej witryny WWW, wydawca zaś zyskać na emisji aktualnie dostępnych w sieci kampanii. Założenia projektu pozwolą znacznie obniżyć koszty reklamy, zwiększając przy tym efektywność działań obu stron. W odróżnieniu od znanych na rynku projektów, admatik będzie oferował możliwość emisji reklam w standardowych obszarach (np. banner) oraz przyjęte i sprawdzone formy rozliczeń, czyli m. in. CPM, CPC, CPA.

Nowa usługa dostępna będzie dla wszystkich podmiotów, bez względu na ich wielkość czy budżet.  Planowo zamknięta wersja beta – dostępna tylko dla osób zapisanych do newslettera – uruchomiona zostanie już w lutym br.

Admatik.pl to, jak dotychczas, największy z projektów Autentiki. Zarówno pod względem zakresu pracy, czasu realizacji, jak i pochłoniętych zasobów. Jego realizacja jest możliwa, dzięki środkom pozyskanym przez Autentikę z Unii Europejskiej w ramach działania 8.1 Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka. Spójny model biznesowy pozwolił agencji uzyskać kwotę pokaźnych, jak na polskie warunki, rozmiarów.

Admatik.pl
– Już teraz zapraszamy wszystkich zainteresowanych do naszego newslettera, który pozwoli być na bieżąco z informacjami związanymi z siecią – mówi Michał Samojlik, Dyrektor Kreatywny i Prezes Zarządu Autentika. – W najbliższych tygodniach uruchomiona zostanie zamknięta wersja beta, a z czasem system zostanie udostępniony dla wszystkich.
Na potrzeby projektu agencja powiększyła skład zespołu o nowych pracowników. Do Autentiki dołączył m. in. Michał Małowski, pełniący wcześniej rolę Kierownika Działu Koordynacji Projektów w Redefine Sp. z o. o. Małowski zajmie się koordynacją prac skupionych wokół projektu admatik.pl.

Agencja interaktywna Autentika Sp. z  o. o., obecna na rynku od 2005 roku, świadczy wyspecjalizowane usługi w zakresie wykorzystywania nowych mediów oraz technologii w biznesie. Sprawnie realizuje typowe i nietypowe projekty internetowe, wykorzystując wieloletnie doświadczenie zespołu. Nowatorskimi sposobami kreuje wizerunek firm w sieci i na równi z zadowoleniem klientów stawia satysfakcję końcowego użytkownika. Agencja ma doświadczenie zarówno w kreowaniu wizerunku firm w sieci, jak i realizacji nowatorskich pomysłów opartych o ideę Web 2.0.

Więcej informacji: http://www.autentika.pl.

Personal PR
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |