Skip to content

Reklama

START arrow REKLAMA I MEDIA arrow F5 TREND BOOK wiosna
F5 TREND BOOK wiosna Utwórz PDF Poleć znajomemu
19.05.2011.
Od przeszło miesiąca na rynku dostępny jest wiosenny numer kwartalnika F5 TREND BOOK. Misją wydawnictwa F5 jest  porządkowanie zjawisk i ujmowanie ich w postać trendów. W każdym numerze przedstawiamy 5 najbardziej bieżących i najpełniej opisujących przestrzeń rynkowo-kulturową trendów. Przyjęta definicja trendów wykracza poza ich potoczne rozumienie. To nie tylko wskazywanie i opisywanie zmian zachodzących w otoczeniu ekonomicznym i kulturowym, ale również tłumaczenie ich genezy i próba przewidywania skutków, jakie za sobą niosą.

W wiosennym numerze są to:
•    EWOLUCJA LUKSUSU
•    NEOSOCJALIZM
•    MADE OF ASIA
•    AUTOMATYZACJA
•    MOVE

Na okładce wiosennego numeru umieściliśmy Karola Marksa w zaktualizowanej do bieżących trendów formie. – Wszyscy coraz bardziej odczuwamy rozczarowanie liberalizmem, którego wartości powoli się dewaluują. Szumnie zapowiadane ustawy regulujące działanie rynków finansowych pozostały jedynie pustymi frazesami. Poczucie przyzwolenia włączyło zielone światło dla wzrostu kolejnych baniek spekulacyjnych, szczególnie na rynkach żywności i surowców. Odpowiedzialni za największą gospodarczą zapaść od kilkudziesięciu lat rozeszli się spokojnie do domów, inkasując milionowe odprawy. Dlaczego? Bo z małymi wyjątkami działali w stu procentach legalnie. Zachłysnęliśmy się utopijną wizją globalnej gospodarki, która miała działać płynnie, stabilnie w poszanowaniu dla odmienności. Otóż nie działa, a wyśmiewane przez ostatnie dekady postulaty Marksa wydają się bardziej aktualne niż wcześniej. Może w końcu do nich dojrzeliśmy – zauważa Konrad Jerin, redaktor naczelny F5. W wiosennym numerze wskazujemy zjawiska (wzrost rynku pracy online, powrót starych profesji, socjalistyczny design), świadczące o zmianie podejścia do pracy, jako wytworu ludzkiej działalności.

F5 TREND BOOK
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |