Skip to content

Reklama

START arrow REKLAMA I MEDIA arrow DUDA POLSKA - renomowana międzynarodowa agencja reklamowa na polskim rynku
DUDA POLSKA - renomowana międzynarodowa agencja reklamowa na polskim rynku Utwórz PDF Poleć znajomemu
13.01.2012.
Na polski rynek wchodzi międzynarodowa agencja reklamowa DUDA POLSKA, której korzenie sięgają aż Brazylii. Firma jest polskim odziałem DUDA ADVERTISING – renomowanej agencji o 35-letnim doświadczeniu, działającej na rynku brazylijskim i portugalskim, która ma na koncie liczne nagrody, m.in. Złote Lwy Festiwalu w Cannes.

Myślą przewodnią naszej firmy jest hasło „Niech nasza praca mówi za nas”. Tak będzie również w przypadku działalności agencji na polskim rynku. Rezultaty będzie można oglądać już niebawem – podkreśla Ricardo Braga, Dyrektor Generalny i Dyrektor Kreatywny DUDA POLSKA, który pełni również funkcję Dyrektora Generalnego DUDA PORTUGAL. Ricardo Braga ma ponad 20-letnie doświadczenie w marketingu i reklamie. Jest laureatem m.in. 4 Lwów w Cannes, nagród na festiwalach w Londynie i Nowym Jorku oraz Iberoamerykańskim Festiwalu Reklamy FIAP.

Zespół agencji w Polsce będzie liczyć około 15 specjalistów, w większości Polaków, lecz także Portugalczyków i Brazylijczyków, którzy będą korzystać z międzynarodowego know-how firmy. Dzięki sukcesowi poprzednich projektów, szczególnie zrealizowanych w Portugalii dla Jeronimo Martins, przed agencją otworzyła się możliwość rozwinięcia współpracy z Grupą JM również na rynku polskim. To właśnie Jeronimo Martins Dystrybucja, właściciel sieci sklepów Biedronka, jest pierwszym klientem agencji w Polsce. Już 16 stycznia br. będzie można zobaczyć pierwsze spoty telewizyjne i billboardy – tego dnia ruszy nowa kampania reklamowa Biedronki, która będzie elementem nowej strategii komunikacji sieci.

Brazylijska agencja powstała w 1976 roku pod nazwą DM9 ADVERTISING (jako DUDA ADVERTISING działa od 1993 roku), od początku wyróżniając się charakterystycznym stylem tworzenia reklamy, który łączy emocje z wyrazistym podejściem strategicznym. Do dzisiaj jest on jej znakiem rozpoznawczym. Taka metodologia pracy pozwala na tworzenie prostej i bezpośredniej komunikacji, z przekazem silnie nakierowanym na odbiorcę, której głównym celem jest osiągnięcie wymiernych rezultatów biznesowych dla klientów.

Prezes Zarządu DUDA ADVERTISING – Duda Mendonça – jest jedną z najważniejszych postaci w historii brazylijskiej reklamy. Zdobył sześć Złotych Lwów na Festiwalu w Cannes oraz niezliczone nagrody, m.in. na festiwalach w Wenecji, Nowym Jorku oraz w Brazylii. Duda Mendonça brał również udział w przygotowaniu nowej strategii komunikacji dla sieci sklepów Biedronka.

DUDA POLSKA
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |