DUDA POLSKA - renomowana międzynarodowa agencja reklamowa na polskim rynku |
13.01.2012. | |
Na polski rynek wchodzi międzynarodowa agencja reklamowa DUDA POLSKA, której korzenie sięgają aż Brazylii. Firma jest polskim odziałem DUDA ADVERTISING – renomowanej agencji o 35-letnim doświadczeniu, działającej na rynku brazylijskim i portugalskim, która ma na koncie liczne nagrody, m.in. Złote Lwy Festiwalu w Cannes.
Myślą przewodnią naszej firmy jest hasło „Niech nasza praca mówi za nas”. Tak będzie również w przypadku działalności agencji na polskim rynku. Rezultaty będzie można oglądać już niebawem – podkreśla Ricardo Braga, Dyrektor Generalny i Dyrektor Kreatywny DUDA POLSKA, który pełni również funkcję Dyrektora Generalnego DUDA PORTUGAL. Ricardo Braga ma ponad 20-letnie doświadczenie w marketingu i reklamie. Jest laureatem m.in. 4 Lwów w Cannes, nagród na festiwalach w Londynie i Nowym Jorku oraz Iberoamerykańskim Festiwalu Reklamy FIAP. Zespół agencji w Polsce będzie liczyć około 15 specjalistów, w większości Polaków, lecz także Portugalczyków i Brazylijczyków, którzy będą korzystać z międzynarodowego know-how firmy. Dzięki sukcesowi poprzednich projektów, szczególnie zrealizowanych w Portugalii dla Jeronimo Martins, przed agencją otworzyła się możliwość rozwinięcia współpracy z Grupą JM również na rynku polskim. To właśnie Jeronimo Martins Dystrybucja, właściciel sieci sklepów Biedronka, jest pierwszym klientem agencji w Polsce. Już 16 stycznia br. będzie można zobaczyć pierwsze spoty telewizyjne i billboardy – tego dnia ruszy nowa kampania reklamowa Biedronki, która będzie elementem nowej strategii komunikacji sieci. Brazylijska agencja powstała w 1976 roku pod nazwą DM9 ADVERTISING (jako DUDA ADVERTISING działa od 1993 roku), od początku wyróżniając się charakterystycznym stylem tworzenia reklamy, który łączy emocje z wyrazistym podejściem strategicznym. Do dzisiaj jest on jej znakiem rozpoznawczym. Taka metodologia pracy pozwala na tworzenie prostej i bezpośredniej komunikacji, z przekazem silnie nakierowanym na odbiorcę, której głównym celem jest osiągnięcie wymiernych rezultatów biznesowych dla klientów. Prezes Zarządu DUDA ADVERTISING – Duda Mendonça – jest jedną z najważniejszych postaci w historii brazylijskiej reklamy. Zdobył sześć Złotych Lwów na Festiwalu w Cannes oraz niezliczone nagrody, m.in. na festiwalach w Wenecji, Nowym Jorku oraz w Brazylii. Duda Mendonça brał również udział w przygotowaniu nowej strategii komunikacji dla sieci sklepów Biedronka. DUDA POLSKA |
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|
press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |