Case study - organizacja eventu Place For Dance |
25.10.2010. | |
We wrześniu ukazał się pierwszy numer lifestylowego dwumiesięcznika o tematyce tanecznej: „PLACE FOR DANCE”. Redaktorem naczelnym magazynu jest znany choreograf i tancerz – Maciej Zakliczyński. Nowy tytuł jest dla czytelników swoistym przewodnikiem po świecie tańca. Magazyn zawiera między innymi wywiady z tancerzami, choreografami i reżyserami widowisk tanecznych z całego świata, sylwetki ludzi, dla których taniec jest stylem życia, taneczne historie zarówno mistrzów tańca, jak i początkujących.
W „Place For Dance” znajdują się także reportaże z tanecznych wydarzeń oraz praktyczne porady instruktorów i pedagogów tańca. Działy magazynu zostały nazwane ze względu na miejsca, gdzie można tańczyć. Dział „Teatr” zawiera informacje o najważniejszych premierach i spektaklach tanecznych w Polsce. „Parkiet” – to świat tańca towarzyskiego, turnieje, mistrzostwa, reportaże i relacje. „Ulica” – tam znajdują się takie style jak hip-hop, street dance, new style oraz alternatywna sztuka uliczna. W tytule znajdzie się również dział „Folk” – zawierający informacje o etnografii tańca, jego kulturze i tradycji. „Place for Dance" adresowany jest do zainteresowanych tańcem kobiet i mężczyzn w wieku 25+, mieszkańców miast traktujących taniec jako nieodzowny element życia, rodzaj aktywności fizycznej czy też formę spędzenia wolnego czasu CEL: Wsparcie działań związanych z wprowadzeniem magazynu „Place For Dance” na rynek” oraz dotarcie do wybranych grup docelowych:
REALIZACJA: Ideą wydarzenia było stworzenie takiego widowiska, które swoim charakterem będzie nawiązywało bezpośrednio do profilu magazynu. Koncepcją kreatywną eventu było przeniesienie gości do świata tańca, poprzez rozbudowaną choreografię, która łączyła najważniejsze style taneczne: m.in. walca, salsę, czy jazz. W ten sposób możliwe było ukazanie, jak szeroką dziedziną jest taniec, który obecnie można nazwać sposobem na życie. Działania Orchidea Group objęły zarówno produkcję, jak i koordynację eventu, w tym:
Za realizację choreografi odpowiadały zaprzyjaźnione szkoły tańca Walc - Katarzyna Krupa, Cezary Olszewski Taniec brzucha - Szkoła Tańców Karaibskich „SalsHall Ortodox” Salsa - Salsa Libre Hip-hop –Belong To Beat Pasodoble - Janja Lesar i Krzysztof Hulboj Balet - Nika Warszawska i Błażej Ciszek Jazz - Jazz One PODSUMOWANIE FREKWENCJA: Liczba gości wyniosła 234 osoby, w tym: Przedstawiciele mediów – 23 redakcje (7 kamer) Przedstawiciele agencji fotograficznych - 6 Przedstawiciele reklamodawców – 78 Celebryci (14) EFEKTY MEDIALNE: Wsparcie PR eventu zowocowało obecnością tematu we wszystkich typach mediów: prasa, Internet, telewizja, agencje informacyjne, agencje fotograficzne RTV: 6 (*8) 4 publikacje w stacjach telewizyjnych 2 relacje w telewizjach internetowych Prasa/Internet: 13 Agencje fotograficzne: 7 opublikowanych galerii zdjęć z eventu Glaubicz Garwolińska Consultants |
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|
press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |