Biuro Podróży Reklamy przygotowało dla Samsunga kampanię skierowaną do kanału HoReCa |
10.06.2010. | |
Agencja Biuro Podróży Reklamy zrealizowała na zlecenie Samsung Electronics Polska kampanię reklamową skierowaną do segmentu HoReCa. Jej celem jest dotarcie z ofertą telewizorów Samsung LED oraz 3D LED do kanału HoReCa przy użyciu internetu. W ramach kampanii Samsung Electronics Polska promuje ofertę zapewniających idealny odbiór obrazu przy scenach ruchu telewizorów LED obejmującą atrakcyjną cenę pakietu (telewizor + uchwyt) oraz 4-letnią gwarancję.
Grupą docelową kampanii jest kadra menadżerska, zarządzająca i administracyjna hoteli, restauracji i pubów. Agencja Biuro Podróży Reklamy jest odpowiedzialna za całość działań dotyczących kampanii m.in. strategię, kreację, realizację oraz zakup przestrzeni reklamowej. Kampania, która potrwa do końca czerwca obejmie m.in. reklamę bannerową w 5 serwisach dedykowanych branży HoReCa (m.in. hotelarze.pl, restaurator.com.pl, horeca.pl. hotelmanager.pl), działania z zakresu direct marketingu (mailingi) oraz linki sponsorowane w wyszukiwarce Google, systemach: AdKontekst, OnetBoksy, Facebook, SmartContext na wybrane słowa kluczowe. Agencja zrealizowała już dla Samsung Electronics Polska kilka niestandardowych kampanii reklamowych; m.in. Samsung Game na potrzeby debiutu rynkowego netbooka N210 oraz wykorzystującą narzędzie Augmented Reality kampanię reklamową związaną z ofertą telewizorów Samsung 3D LED TV. Biuro Podróży Reklamy (www.biuropodrozyreklamy.eu) to agencja innowacyjnego marketingu internetowego. Istnieje od 2003 r., w gronie jej klientów znaleźli się m.in. PKO Bank Polski, Samsung, Media Markt, DHL, mBank, Agros Nova, Warner Bros, Statoil, Invest Bank, OBI. Firma specjalizuje się w przygotowywaniu projektów „szytych na miarę”, rozliczanych w oparciu o realizację bardzo konkretnych celów biznesowych i wyników, założonych na starcie; a także w stosowaniu miksu internetu z innymi mediami i narzędziami ambientowymi. Główne pola jej działania to m.in.: akcje eventowe i konkursowe w internecie, social media marketing, WoMM, kreacje wirusowe, product placement, innowacyjne emisje reklam poza sieciami reklamowymi i portalami (zakup przestrzeni reklamowej bezpośrednio od serwisów dobieranych pod kątem konkretnego projektu), badanie opinii internautów, e-pr. Biuro Podróży Reklamy |
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|
press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |