Skip to content

Reklama

START arrow REKLAMA I MEDIA arrow Amidrop pomoże odzyskać świeże spojrzenie
Amidrop pomoże odzyskać świeże spojrzenie Utwórz PDF Poleć znajomemu
10.06.2010.
Przedsiębiorstwo Farmaceutyczne Jelfa wprowadza na polski rynek preparat, który dzięki unikatowemu połączeniu kwasu bornego i wyciągu z bławatka skutecznie pomoże załagodzić podrażnienia oczu. Działania dla marki realizuje agencja Marketing & Communications Consultants.

„Odzyskaj świeże spojrzenie” po takim hasłem są prowadzone działania wspierające wprowadzenie na rynek produktu Amidrop z portfolio PF Jelfa.

Celem kampanii jest poinformowanie konsumentów o nowym produkcie, którego starannie dobrana kompozycja, bazująca na naturalnych składnikach (wyciąg z chabra oraz kwas borny) pozwala utrzymać komfort oczu.

Premierę nowego produktu wspierają aktywności prowadzone w aptekach, w Internecie oraz Public relations.

Ze strony klienta w projekcie uczestniczy Sylwia Kubacz - Winiarska  – kierownik produktu w PF Jelfa. Nad całością kampanii czuwa agencja Marketing & Communications Consultants.

Marketing & Communications Consultants
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |