Amidrop pomoże odzyskać świeże spojrzenie |
10.06.2010. | |
Przedsiębiorstwo Farmaceutyczne Jelfa wprowadza na polski rynek preparat, który dzięki unikatowemu połączeniu kwasu bornego i wyciągu z bławatka skutecznie pomoże załagodzić podrażnienia oczu. Działania dla marki realizuje agencja Marketing & Communications Consultants.
„Odzyskaj świeże spojrzenie” po takim hasłem są prowadzone działania wspierające wprowadzenie na rynek produktu Amidrop z portfolio PF Jelfa. Celem kampanii jest poinformowanie konsumentów o nowym produkcie, którego starannie dobrana kompozycja, bazująca na naturalnych składnikach (wyciąg z chabra oraz kwas borny) pozwala utrzymać komfort oczu. Premierę nowego produktu wspierają aktywności prowadzone w aptekach, w Internecie oraz Public relations. Ze strony klienta w projekcie uczestniczy Sylwia Kubacz - Winiarska – kierownik produktu w PF Jelfa. Nad całością kampanii czuwa agencja Marketing & Communications Consultants. Marketing & Communications Consultants |
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|
press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |