Biel z nutą zieleni |
27.08.2010. | |
Procter&Gamble, producent proszku do prania Vizir, to kolejny ekologiczny klient Cityboard Media. Kampania „100% bieli Vizira” pojawiła się w sierpniu na ekoplakatach™.
Nowy layout promujący proszek Vizir „100% bieli Vizira gwarantowane albo zwrot pieniędzy” można oglądać w dziesięciu największych polskich miastach i w kilku mniejszych lokalizacjach. Kilkadziesiąt sztuk ekoplakatów™ eksponuje śnieżnobiały kolor upranej w Vizirze koszuli. Kampanię zaplanował dom mediowy MediaCom. Procter&Gamble to kolejny po Orange klient Cityboard Media, który zdecydował się na reklamę o szerokim, ogólnopolskim zasięgu, realizowaną na ekoplakacie™. To nowe podłoże do druku gwarantuje m.in. 100% odwzorowanie kolorów, co miało kluczowe znaczenie w przypadku chęci wyeksponowania wyjątkowej bieli ubrań wypranych w Vizirze. Ekoplakat™ jest również bardzo odporny na ekstremalne warunki pogodowe, takie jak silny deszcz czy porywisty wiatr. Niezależnie od korzyści związanych z lepszą jakością druku, ekoplakat™ to także lepszy wybór dla środowiska: mniej odpadów dzięki 100% przetwarzalności i mniejsze zużycie wody dzięki rezygnacji z kleju. Cityboard Media |
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|
press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |