Skip to content

Reklama

START arrow REKLAMA I MEDIA arrow Agros Nova zdobyła EFFIE, najważniejszą nagrodę branży marketingowej za komunikację Fortuny
Agros Nova zdobyła EFFIE, najważniejszą nagrodę branży marketingowej za komunikację Fortuny Utwórz PDF Poleć znajomemu
28.10.2010.
Agros Nova ma na swoim koncie kolejne EFFIE! Ubiegłoroczna kampania Fortuny została uznana przez profesjonalistów od marketingu, zasiadających w jury konkursu EFFIE United Awards 2010, za najlepszą, najbardziej efektywną ubiegłoroczną kampanię w kategorii „Napoje” i nagrodzona srebrną statuetką Effie.

Podczas tegorocznej finałowej gali Effie w Teatrze Wielkim w Warszawie nagrody za kampanię Fortuny wspólnie z Agros Nova odebrali partnerzy firmy: agencja reklamowa Red8 Communications Group oraz dom mediowy MediaCom.

Za komunikację reklamową Fortuny Agros Nova otrzymała Effie drugi raz z rzędu. W ubiegłym roku srebrne Effie dla Fortuny było jedyną  statuetką przyznaną w kategorii „Napoje”.

EFFIE to nie tylko najważniejszy w Polsce, ale też z jeden z najbardziej liczących się na świecie konkursów branży komunikacji marketingowej. To jedyny konkurs, który nagradza nie tylko wybitne pomysły kreatywne, ale przede wszystkim efekty rynkowe kampanii reklamowych. W Polsce organizuje go Stowarzyszenie Agencji Reklamowych SAR. Na świecie nagrody Effie wręczane są od 1968 r. Effie potwierdza wysoką pozycję rynkową Fortuny oraz profesjonalizm i skuteczność zespołu marketingowego i sprzedażowego Agros Nova.

W efekcie podejmowanych działań reklamowych na przestrzeni 2009 r. wzrosła świadomość spontaniczna (+5%) i wspomagana (+6%) marki oraz podwoiły się jej udziały rynkowe w kategorii soki owocowe.

W tegorocznej 11. polskiej edycji konkursu Komunikacji Marketingowej EFFIE United Awards 2010 zgłoszono 121 prac, w tym 79 kampanii z agencji reklamowych i 42 z domów mediowych. Oceny wszystkich prac dokonało ponad 60 niezależnych ekspertów z branży, którzy tworzą jury.

FORTUNA należy do najpopularniejszych i najbardziej rozpoznawanych marek soków na polskim rynku. Istnieje od 1991 r. Proponuje konsumentom najszerszą na krajowym rynku ofertę produktów (aż 18 smaków!) o 100% zawartości soków owocowych, bez dodatku cukru. Właścicielem Fortuny jest firma AGROS NOVA., wiodący producent żywności, największy przetwórca owoców i warzyw w Polsce. Spółka dynamicznie rozwija się w oparciu o trzy biznesowe filary: soków, nektarów i napojów niegazowanych, przetworów owocowo-warzywnych oraz potraw gotowych. Firma jest na podium (tzn. zajmuje I, II lub III miejsce), jeśli chodzi o udziały rynkowe w każdym z tych segmentów.


Do Agros Nova należą znane marki: ŁOWICZ, FORTUNA, GARDEN, TARCZYN, PYSIO, DRWITT, KAROTKA, KRAKUS, KOTLIN, ELBRO. 

Agros Nova
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |