Echo Investment wprowadza Echo Help Desk - internetowe narzędzie komunikacji z najemcami |
16.12.2010. | |
Najemcy powierzchni biurowych w budynkach zrealizowanych przez Echo Investment, zarządzanych przez spółkę zależną Est-On, mogą korzystać z Echo Help Desk, internetowego biura pomocy i informacji.
Echo Help Desk to portal internetowy, który pełni trzy podstawowe funkcje: - bazy danych - tu dostępne są wszystkie dane o budynku, regulaminy, kontakty do administratora, obsługi technicznej, ochrony itp. - informacyjną - służącą przekazywaniu bieżących komunikatów dotyczących funkcjonowania budynku, - komunikacyjną - dającą najemcom najwięcej możliwości: od rezerwacji sal konferencyjnych, korzystania z dostępnych w budynku usług jak myjnia czy restauracja, przez zgłoszenie zapotrzebowania na dodatkowe prace w lokalu, aż po natychmiastowe, bezpośrednie zgłaszanie uwag i ocenę jakości pracy firm obsługujących budynek. Wg Wojciecha Knawy dyrektora Est-On, firmy zarządzającej budynkami komercyjnymi Echo Investment: „Wprowadzenie Echo Help Desk to krok, który istotnie poprawi i przyspieszy obieg informacji na linii najemca - zarządca. To przyjazne narzędzie, które na bieżąco i na wielu płaszczyznach pozwoli komunikować się użytkownikom budynku, umożliwi stały dostęp do aktualizowanych informacji i pozwoli korzystać z wielu dotychczas niedostępnych lub czasochłonnych opcji i z pewnością wpłynie korzystnie na budowanie relacji biznesowych pomiędzy zarządcą a najemcą.” ECHO INVESTMENT SA |
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|
press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |