Skip to content

Reklama

START arrow NIERUCHOMOŚCI arrow DEKORADA - nowatorski koncept handlowy w kieleckiej Galerii Echo
DEKORADA - nowatorski koncept handlowy w kieleckiej Galerii Echo Utwórz PDF Poleć znajomemu
06.10.2010.
Dekorada to specjalnie zaprojektowana, wyróżniona funkcjonalnie i architektonicznie przestrzeń handlowa dedykowana jednej branży. W Galerii Echo, na 5 000 mkw. znajdzie się kilkudziesięciu najemców oferujących produkty i usługi związane z wykańczaniem, wyposażaniem i dekorowaniem wnętrz.

„Wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów i proponujemy im Dekoradę – miejsce w którym znajdzie się wszystko to, co potrzebne jest do wykończenia i wyposażenia wnętrza. Oferta handlowa Dekorady zostanie uzupełniona usługami dekoratorów i projektantów. Tworzymy w Galerii Echo coś więcej niż tylko miejsce, w którym nasi klienci otrzymają pełną ofertę - co najważniejsze znajdą tu również pomoc specjalistów, niezbędną przy urządzaniu i dekorowaniu swoich mieszkań, domów i biur” - mówi Marcin Materny, Dyrektor Działu Centrów Handlowych Echo Investment.

Tym co wyróżnia projekt Dekorada jest przede wszystkim specyficzny koncept przestrzenny. Powierzchnia zagospodarowana przez ofertę handlową i usługową będzie zorganizowana wokół przestrzeni publicznej, z którą będzie przenikała się tematycznie i funkcjonalnie. W  centralnie położonej kawiarence klienci Dekorady, przy filiżance kawy czy herbaty, będą mieli możliwość zapoznania się z katalogami sklepów, spotkać się z projektantami, zasięgnąć porady specjalisty, wspólnie z przyjaciółmi obejrzeć projekty i propozycje dekoratorów i porozmawiać na temat aranżacji wnętrza domu czy biura.

„Przestrzeń Dekorady ma swoją współczesną, świeżą i jednorodną stylistyką przede wszystkim inspirować i zaciekawiać, a także podkreślać i eksponować mocną ofertę pod jednym szyldem. Wnętrza Dekorady tworzą wrażenie jednoprzestrzennego domu towarowego łączącego zróżnicowaną ofertę wielu najemców. Zewnętrzna obudowa jest zaprojektowana aby wyraźnie zaznaczyć obecność Dekorady w Galerii Echo i przestrzennie scalić całą ofertę. To zupełnie nowa i odmienna forma sprzedaży, dzięki której będzie można kupić nie tylko produkt ale i pełną, związaną z nim informację, wiedzę, radę” - mówi Antoni Konarski z biura architektonicznego Broadway Malyan, przygotowującego koncepcję architektoniczną Dekorady.

Echo Investment
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |