Skip to content

Reklama

START arrow MOTO arrow Wybory Aviva - kto jest największym postrachem polskich dróg
Wybory Aviva - kto jest największym postrachem polskich dróg Utwórz PDF Poleć znajomemu
17.05.2010.
Ideą zabawy internetowej i towarzyszącej jej kampanii jest przekonanie odbiorców, że wybór ubezpieczenia komunikacyjnego w Aviva to wybór dobrego towarzystwa. Decydując się na ubezpieczenie w danej firmie klienci nie chcą być „wrzucani do jednego worka” z kierowcami, którzy stwarzają niebezpieczne sytuacje lub nie mają wyobraźni na drodze.

Aviva stworzyła specjalną stronę www.wybory.aviva.pl, gdzie internauci mogą wybierać „postracha polskich dróg” spośród kilku postaci kierowców: zabiegany, szybki lopez, nie-dzielny, łakomy i malowana lala. Każdemu typowi kierowcy towarzyszy krótki film, w którym z przymrużeniem oka pokazano styl jazdy wymienionych osób.

Każdy głosujący może zostawić swoje dane, dzięki czemu dostanie 5 proc. zniżki w składce, jeśli ubezpieczy samochód w Aviva.

Dodatkowo Aviva ogłosiła konkurs z cennymi nagrodami (laptop, nawigacje GPS) za zgłoszenie propozycji innych „postrachów dróg”.

Kampania wsparta jest działaniami m. in. na Gadu-Gadu (display) oraz na Facebooku, gdzie utworzono dedykowany profil z linkiem do filmów na kanale YouTube.

http://www.facebook.com/pages/Nie-place-za-szalencow-drogowych/126087840734864?ref=ts

http://www.youtube.com/user/CUAviva

Oprócz kampanii w internecie w stacjach radiowych pojawiają się spoty pod hasłem „Aviva – starannie dobrane towarzystwo”. Całość potrwa do końca czerwca.

Mam nadzieję, że zabawa, która przygotowaliśmy, spodoba się internautom. Wykorzystanie nowych mediów jest naturalne dla firmy, która sprzedaje ubezpieczenia przez telefon i internet. Chcemy przekonać potencjalnych klientów, że Aviva to starannie dobrane towarzystwo. Nie bez przyczyny 8 na 10 naszych klientów poleca ubezpieczenie samochodu w naszej firmie – mówi Elżbieta Wójcik, wiceprezes Aviva Towarzystwa Ubezpieczeń Ogólnych SA.

W skład pakietu ubezpieczeń komunikacyjnych direct Aviva wchodzą: OC, AC, assistance, ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków, ubezpieczenie szyb i ubezpieczenie ochrony prawnej. Najbardziej istotne cechy tego pakietu to:
możliwość ubezpieczenia dotychczasowych zniżek (do 2 szkód przez 3 lata)
2 lata gwarancji na naprawy wykonane w serwisach współpracujących z Aviva (ponad 380 punktów w całej Polsce)
odszkodowanie w wysokości pozwalającej na zakup nowego pojazdu w autoryzowanej sieci dealerskiej w przypadku utraty auta młodszego niż 12 miesięcy
suma ubezpieczenia nie jest pomniejszana o wartość wypłaconego odszkodowania
samochód zastępczy na czas naprawy przypadku wykonywania jej w serwisach współpracujących z Aviva
szerszy zakres sytuacji, w których ubezpieczyciel zapewnia holowanie uszkodzonego pojazdu i samochód zastępczy w ubezpieczeniu assistance (np. samochód zastępczy poza granicami Polski).

Ofertę Aviva dla kierowców można sprawdzić na stronie www.avivadirect.pl lub telefonicznie pod numerem 0-801 28 28 28. Konsultanci są do dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-22.00, zaś w sobotę od 9.00 do 17.30.  

Aviva
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |