Top Marka - Renault wiceliderem branży |
21.10.2009. | |
Renault zajęło drugie miejsce w analizie wizerunku marek motoryzacyjnych w Polsce. Ranking Top Marka to badanie wizerunku i postrzegania w prasie 50 najaktywniejszych medialnie marek, wyodrębnionych w ramach dziesięciu sektorów rynku najczęściej przywoływanych na łamach analizowanych tytułów.
Miesięcznik Press i firma Press Service* po raz kolejny przeprowadziły analizę prasy pod względem marek wystepujących w mediach. Francuski koncern pojawiał się w mediach w kontekście wprowadzania na rynek nowych modeli samochodów, z których najwięcej miejsca w mediach poświecono Nowemu Renault Laguna. W porównaniu z innymi badanymi markami, Renault zdobyło najwiekszą ilość punktów za pozytywny wydźwięk publikacji, na co istotny wpływ miały artykuły dotyczące zaangażowania Renault w dziedzinę bezpieczeństwa, takich jak Szkoła Jazdy Renault i program edukacyjny dla szkół podstawowych "Bezpieczeństwo dla Wszystkich". Wyboru branż i brandów dokonano poprzez wskazanie tych, które w okresie od lipca 2008 roku do czerwca 2009 roku zostały wymienione w największej ilości publikacji. W rezultatcie podjętej analizy powstało dziesięć zestawień sektorowych, w ramach których pokazano analizy pięciu top marek. Analizie poddanych zostało prawie 300 tysięcy publikacji. Wyniki opublikowano w specjalnym dodatku Top Marka, dołączonym do miesięcznika Press. * firma zajmująca się monitoringiem mediów Renault Polska |
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|
press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |