Skip to content

Reklama

START arrow MOTO arrow Renault przedstawia plany dotyczące sprzedaży samochodów na rynku indyjskim
Renault przedstawia plany dotyczące sprzedaży samochodów na rynku indyjskim Utwórz PDF Poleć znajomemu
08.01.2010.
Renault, które uczestniczy obecnie w targach Auto Expo 2010 w New Delhi, zapowiedziało wprowadzenie na rynek indyjski szerokiej gamy modeli samochodów.

Renault zawsze podkreślało swoją niezmienną wolę współpracy z Indiami. Ogromnie się cieszymy, że możemy ogłosić wprowadzenie do sprzedaży pełnej gamy pojazdów na rynek indyjski. Oznacza to, że zaplanowane w Indiach inwestycje, które przez pewien czas były zamrożone, zostały finalnie odblokowane i że już wkrótce będziemy świadkami wzmożonej działalności Renault na tym rynku. Zakład mieszczący się na obrzeżach Chennai, który należy do Aliansu Renault-Nissan, rozpoczął produkcję i stanowi główny atut naszej strategii rozwoju w Indiach – powiedział Katsumi Nakamura, zastępca prezesa Renault s.a.s. na Azję i Afrykę.

Komentując ambitne plany Renault w Indiach, Marc Nassif, dyrektor generalny Renault India podkreślił:
W ciągu dwóch lat planujemy wprowadzenie kilku nowych modeli, a w przeciągu czterech lat zaoferujemy klientom pełną gamę pojazdów. Samochody będą produkowane w Chennai. W roku 2011 zamierzamy wprowadzić do sprzedaży modele Fluence i Koleos. Nasza gama obejmie kluczowe segmenty rynkowe i będzie składała się z modeli Renault oraz z samochodów opracowanych na wspólnych płytach podłogowych Aliansu, w tym jednego crossovera. Wkrótce zakończymy również opracowanie projektu sieci dystrybucji.

Sheila Dikshit, sekretarz generalny rządu Delhi, dokonała uroczystego odsłonięcia elektrycznego pojazdu koncepcyjnego Renault Twizy, w swojej rezydencji w stolicy Indii. Dwumiejscowy pojazd Twizy – po raz pierwszy pokazywany poza Europą – to jeden z czterech samochodów z całkowicie elektrycznym napędem, przedstawionych przez Renault we wrześniu ubiegłego roku.

Wiemy, że Pani Sheila Dikshit, sekretarz generalny, jest zwolenniczką inicjatyw na rzecz ochrony środowiska. To dla nas zaszczyt, że zechciała dokonać uroczystej odsłony elektrycznego pojazdu koncepcyjnego Twizy w Indiach – oświadczył Katsumi Nakamura. – Zaprezentowaliśmy Twizy, aby pokazać, że Renault prowadzi zaawansowane prace w kierunku realizacji projektów samochodów elektrycznych zarówno pod względem technologicznym jak i operacyjnym.


Renault
Grupa Renault, prowadząca działalność w 118 krajach, zajmuje się projektowaniem, produkcją i sprzedażą samochodów osobowych oraz lekkich pojazdów dostawczych. Sprzedaje samochody pod trzema markami: Renault, Dacia* i Renault Samsung Motors.

Renault, największa francuska marka samochodowa, wykorzystuje swoje ponad 110-letnie doświadczenie w zakresie opracowywania innowacyjnych rozwiązań, aby oferować klientom wysokiej jakości produkty i usługi znacznie wyprzedzające swój czas – pomysłowe, przystępne cenowo i pozwalające na ograniczenie emisji CO2. Nowe hasło Renault Drive the change doskonale wyraża wolę marki odegrania roli pioniera w dziedzinie dostępnych dla wszystkich środków transportu, spełniających wymagania zrównoważonego rozwoju.

Aby sprostać nowym wyzwaniom, zarówno ekologicznym jak i ekonomicznym, które stoją przed przemysłem samochodowym, Renault przyjęło dwa kierunki działań: ulepszenie istniejących technologii i wprowadzenie nowej generacji silników o niskiej emisji CO2 oraz realizację przełomowego programu Zero Emisji. Już w 2011 roku Renault wprowadzi gamę pojazdów o zerowej emisji, obejmującą trzy modele elektryczne. Czwarty pojawi się w roku 2012. Wraz z wprowadzeniem pojazdów o zerowej emisji innowacyjne rozwiązania znajdą się w zasięgu możliwości szerokiej rzeszy nabywców. Wspólnie ze swoim partnerem, marką Nissan, Renault chce zostać światowym liderem w dziedzinie masowej sprzedaży samochodów o zerowej emisji.

W 2008 roku Grupa Renault osiągnęła łączne obroty netto w wysokości 37 791 mln euro i sprzedała 2 382 230 samochodów. Renault zatrudnia 129 000 osób na całym świecie.


* Dacia jest spółką zależną Renault od 1999 roku. Koncern posiada 99,43% jej akcji. Marka ta sprzedaje w Europie w basenie Morza Śródziemnego gamę 5 niezawodnych, opartych na sprawdzonych rozwiązaniach technologicznych i przystępnych cenowo modeli: Dacię Logan, Logan MCV, Sandero, Logan Pick-up i Logan Van.


Renault Polska
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |