Skip to content

Reklama

START arrow MOTO arrow Nowy wizerunek Autoland
Nowy wizerunek Autoland Utwórz PDF Poleć znajomemu
12.10.2009.
Firma Autoland, producent kosmetyków samochodowych oraz płynów eksploatacyjnych, zmienia swój wizerunek w Internecie. Spółka, działająca na polskim rynku od ponad 19 lat, poszerzyła swoją ofertę produktów oraz uruchomiła nową stronę internetową – http://www.autoland.pl

Na stronie wprowadzono szereg usprawnień i modyfikacji, dzięki czemu jest wygodniejsza w obsłudze. Każdy internauta, który wejdzie na www.autoland.pl, będzie mógł zapoznać się ze szczegółowymi specyfikacjami produktów firmy, na które składają się: płyny do chłodnic, płyny do spryskiwaczy czy też środki do pielęgnacji poszczególnych elementów pojazdu, a także linie zupełnie nowych na rynku kosmetyków samochodowych. Dodatkowo na stronie można znaleźć wiele porad związanych z konserwacją pojazdów, a także wyszukać najbliższy sklep dystrybuujący produkty lub też namiary na działającego w danym regionie przedstawiciela handlowego Autolandu.

Strony internetowe stały się wizytówką firmy, a zarazem miejscem, w którym najczęściej dochodzi do pierwszego i - w wielu przypadkach - decydującego kontaktu z potencjalnym klientem. Pierwsze wrażenie jest kluczowym czynnikiem w procesie decyzyjnym, determinującym skorzystanie z oferty danego producenta - mówi Grzegorz Mioduszewski, specjalista ds. marketingu firmy Autoland.  Chcieliśmy, aby nasz serwis był połączeniem przejrzystości z cechującą nasze produkty nowoczesnością. Dzięki temu każdy Klient będzie wiedział, że znalazł firmę, która doskonale wie, jak zadbać o trwałość i estetykę jego samochodu. – dodaje Mioduszewski

Autoland jest jedną z pierwszych firm wykorzystujących w swoich produktach Nano+, która jest wysoce zaawansowaną technologią zaimplementowania nanocząsteczek krzemu i srebra w produktach czyszczących, przygotowaną we współpracy z renomowaną w przemyśle chemicznym firmą Brenntag Polska. Nanocząsteczki wnikają w czyszczoną strukturę na poziomie molekularnym, gwarantując wydajniejszą ochronę przed wszelkimi zabrudzeniami oraz ułatwiając utrzymanie czystości pojazdu na wysokim poziomie.

Jakość produktów Autoland jest potwierdzona certyfikatem ISO 9001 oraz wieloma branżowymi nagrodami. Dodatkowo, w swoich działaniach spółka kieruje się dużą troską środowisko naturalne, o czym świadczy wdrożenie systemu zarządzania środowiskowego wg normy ISO 14001.



AUTOLAND Car Care jest uznaną na rynku firmą produkującą kosmetyki samochodowe oraz środki do pielęgnacji aut, posiadającą certyfikaty ISO 9001 oraz 14001. Firma istnieje od początku lat 90`tych i jest  zdobywcą takich prestiżowych nagród jak „Milennium Award for Technology and Quality - 2000”, „Srebrny Grosz” czy „Panteon Polskiej Ekologii”.

Core PR
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |