Skip to content

Reklama

START arrow MOTO arrow Czas Fiata - Dni Otwarte w salonach Fiata 16-18.X.2009
Czas Fiata - Dni Otwarte w salonach Fiata 16-18.X.2009 Utwórz PDF Poleć znajomemu
15.10.2009.
Już w najbliższy weekend 16-18 października, Fiat Auto Poland zaprasza do swoich salonów na „Dni Otwarte". Wydarzenie to komunikowane w mediach pod hasłem „Czas Fiata" to kulminacja uruchomionej właśnie przez Fiat Auto Poland wyprzedaży samochodów osobowych z rocznikiem 2009.

Warto podkreślić, że Fiat Auto Poland jako jedna z pierwszych firm na rynku uruchomiła wyprzedaż rocznika 2009 już wczesną jesienią, a oferta promocyjna, w tym wysokość rabatów, osiąga rekordowe wartości. Wyprzedaż dotyczy gamy modeli samochodów osobowych marki Fiat z roku produkcji 2009, a Klienci mogą wybierać pomiędzy wyjątkowo wysokimi rabatami gotówkowymi do 20 000 zł, innowacyjnym i przejrzystym kredycie o nazwie „Tyle procent, na ile lat" oraz atrakcyjnym leasingiem 103%. W ofercie Fiata są również samochody osobowe z homologacją ciężarową umożliwiające przedsiębiorcą odliczenie pełnej wartości podatku VAT w wysokości 22%.

Licząc na ogromne zainteresowanie ofertą wyprzedażową, Dealerzy Fiata zdecydowali się przedłużyć godziny otwarcia swoich salonów sprzedaży. W najbliższy piątek i sobotę sprzedawcy salonów Fiata będą do dyspozycji Klientów od godz. 9:00 do 20:00. Salony czynne będą również w niedzielę w godzinach 9:00 - 14:00. Lista Dealerów Fiata oraz szczegóły oferty dostępne są na specjalnie przygotowanej stronie internetowej pod adresem www.fiat.pl/wyprzedaz oraz w załączonych szczegółowych warunkach promocji.

Fiat prowadzi w mediach intensywną kampanię reklamową, informującą Klientów o „Dniach Otwartych" i wyjątkowo atrakcyjnej ofercie wyprzedaży. Przygotowano m.in. innowacyjny film reklamowy w formacie trójwymiarowym. Spot reklamowy Fiata 3D, będzie można obejrzeć w sieci kin, które oferują widzom możliwość podziwiania obrazu trójwymiarowego. Fiat Auto Poland to pierwsza firma z branży motoryzacyjnej, która wykorzystuje taką właśnie formę reklamy w Polsce.

Reklama ta powstała przy współudziale Tomasza Bagińskiego, sławnego rysownika, animatora i reżysera, który zasłynął m.in. filmem krótkometrażowym „Katedra",  dzięki któremu zdobył nominację do Oscara. Inne znane i nagradzane dzieła Tomasza Bagińskiego to m.in. „Sztuka Spadania" czy „Siedem Bram Jerozolimy".

Fiat Auto Poland
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |