Skip to content

Reklama

START arrow MOTO arrow Awarie Polaków na majówce
Awarie Polaków na majówce Utwórz PDF Poleć znajomemu
08.05.2018.

Tegoroczna majówka skłoniła Polaków do zagranicznych wyjazdów samochodem. Jak pokazują dane zebrane przez Mondial Assistance, 60 proc. więcej kierowców potrzebowało pomocy przy aucie w innym kraju, w porównaniu do tygodnia poprzedzającego majówkę.

- Tegoroczna majówka była naprawdę bardzo długa. Wystarczyło wziąć 3 dni urlopu aby wypoczywać 9 dni (28.04.- 6.05.). Przełożyło się to na ilość telefonów z prośbą o pomoc, które odebrali pracownicy Centrum Operacyjnego. Porównując majówkę do okresu 14.04.-22.04. można zauważyć, że Polacy postanowili wyjechać z kraju i odpoczywali przede wszystkim w Europie. Na terenie Polski nastąpił spadek wezwań assistance drogowego o 25 proc.  – mówi Piotr Ruszowski, dyrektor sprzedaży i marketingu w Mondial Assistance.

Assistance drogowe potrzebne przy awariach

Dominującą przyczyną zgłoszeń do Centrum Operacyjnego od kierowców korzystających z usług pomocowych poza granicami Polski była awaria samochodu (76 proc., wzrost
o 45 p.p.), kolejną wypadek (13 proc., wzrost o 127 p.p.). Kierowcy korzystający z usług Mondial Assistance przeważnie dzwonili z zapotrzebowaniem na holowanie. Było to 44 proc. (wzrost o 45 p.p.) wszystkich zgłoszeń. Na kolejnej pozycji były prośby o samochód zastępczy – 10 proc. (wzrost o 23.p.p.), a następnie interwencje związane z naprawą samochodu na miejscu – 6 proc. (wzrost o 40 p.p.).

- W przypadku kierowców korzystających z usług Mondial Assistance na terenie Polski również przeważały powiadomienia związane z awarią samochodu (74 proc., spadek
o 20 p.p.). Kolejną przyczynę telefonów z prośbą o pomoc stanowił wypadek (21 proc., spadek o 40  p.p.). Najczęściej organizowaliśmy holowanie samochodu (70 proc., spadek o 8  p.p.), następnie samochód zastępczy (30 proc., spadek o 35 p.p.) oraz naprawę na miejscu (18 proc., wzrost o 1  p.p.). Największe zapotrzebowanie na usługi pomocowe poza granicami Polski pochodziło z Niemiec (32 proc.), Austrii oraz Włoch (po 9 proc.), Francji (8 proc.), a także z Chorwacji i Czech (po 7 proc.)
– dodaje Piotr Ruszowski.  




Grupa Mondial Assistance: interwencja co 2 sekundy w każdym miejscu świata
Jesteśmy międzynarodowym liderem rynku assistance, ubezpieczeń turystycznych i osobistej opieki. Z usług Grupy, świadczonych na wszystkich kontynentach, korzysta 250 milionów ludzi, tj. 4% światowej populacji. To część naszego know-how, które uzupełnia doświadczenie z ponad 10 lat istnienia w Polsce. Od lat pracujemy na sukces wielu znanych Ci firm – również tych największych.
www.mondial-assistance.pl


Mondial Assistance
press box
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |