Skip to content

Reklama

START arrow KONKURSY I PROMOCJE arrow Toast za koniec prohibicji - tylko szklaneczką Jim Beama
Toast za koniec prohibicji - tylko szklaneczką Jim Beama Utwórz PDF Poleć znajomemu
11.08.2011.
Kultowa marka Jim Beam zaprasza do świętowania zakończenia prohibicji i zabawy na miarę tych, które odbywały się  w  Ameryce przed prawie osiemdziesięcioma laty. Każdy, kto ma ochotę znaleźć się wśród eleganckich atłasowych sukienek , szykownych szelek i kapeluszy, powinien wziąć udział w konkursie organizowanym pod hasłem „Koniec Prohibicji”.

Tam, gdzie pojawiają się miłośnicy Jim Beama, tam pojawią się znaki prohibicji, którą przetrwają tylko najlepsi. Nawiązująca do początków XX w., kampania „Koniec Prohibicji  – Najlepsi Przetrwają Wszystko” obejmuje sklepy tradycyjne, sieciowe, kanał horeca oraz portal społecznościowy facebook.

Na profilu marki na Facebooku organizatorzy zachęcają do stworzenia imprezy marzeń. Inspiracją wydarzenia powinny być lata dwudzieste i trzydzieste ubiegłego wieku, kojarzone z hucznym świętowaniem końca prohibicji i spektakularnymi spotkaniami w szerokim gronie znajomych i przyjaciół. Wtedy to w rytmie swinga oraz zapachu doskonałych cygar  wznoszono toasty znakomitą amerykańską whiskey.

Tak wyglądały Stany Zjednoczone na początku XX wieku, teraz wielbiciele marki Jim Beam mają szanse na wyreżyserowanie własnej imprezy z okazji zakończenia smutnych czasów prohibicji. Pełna realizacja zwycięskiego pomysłu dla autora najciekawszego scenariusza i jego przyjaciół to główna nagroda w konkursie , który trwa do końca sierpnia.

W tym samym czasie w sklepach sieciowych pojawią się wystylizowane na lata 20. hostessy, które będą zachęcać do wzięcia udziału w konkursie i zakupu produktu. Rozdając papierowe torebki, w których można ukryć cenną, zakazaną butelkę, będą informować konsumentów, że z Jim Beamem można przenieść się do zakazanego świata prohibicji i przetrwać.

W tym samym czasie w sklepach pojawią się oryginalne przyciągające wzrok ekspozycje -  drewniane beczki i skrzynie stylizowane na świat lat 30.


Więcej informacji na www.facebook.com/najlepsiprzetrwająwszystko


Dla pragnących poznać smak prawdziwego amerykańskiego bourbona Jim Beam to obowiązkowa pozycja. Ten klasyk kultury Stanów Zjednoczonych łączy w sobie subtelny aromat oraz lekko słodkawy smak z nutką karmelu i wanilii. Bourbon whiskey to sama słodycz, a to dlatego, że w kompozycji zbóż, z których powstaje, przeważa lekko słodkawa kukurydza, dopełniona żytem i słodowanym jęczmieniem. Autentyczny bourbon, jakim jest Jim Beam, poddawany jest procesowi fermentacji, destylacji oraz leżakowaniu w dębowych beczkach. Dzięki temu trunek zyskuje głęboki, pomarańczowo-rdzawy kolor oraz niepowtarzalny aromat.

CEDC
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |