Skip to content

Reklama

START arrow KONKURSY I PROMOCJE arrow "Mój Stadion" w moich rękach
"Mój Stadion" w moich rękach Utwórz PDF Poleć znajomemu
24.08.2011.
Właśnie powstaje niepowtarzalna szansa na zaprezentowanie autorskich prac dotyczących Stadionu Miejskiego w Poznaniu. Wszystko w rękach konkursowiczów, którzy nadeślą swoje dzieła plastyczne przedstawiające pierwszą gotową arenę mistrzostw UEFA EURO 2012 w Polsce.

Spółka EURO Poznań 2012, odpowiedzialna za modernizację Stadionu Miejskiego
w Poznaniu, rozpoczyna konkurs pt. „Mój Stadion” dla wszystkich osób choć trochę uzdolnionych plastycznie. Dla zwycięzców przewidziano cenne nagrody.

Zabawa składa się z dwóch równoległych konkursów:

1konkurs: dotyczy zaprezentowania rysunku przyszłej areny mistrzostw Europy. Najlepsze zdjęcie przedstawiające autorską wizję poznańskiego stadionu zostanie nagrodzone 2 biletami na mecz polskiej reprezentacji narodowej z reprezentacją Niemiec w Gdańsku 6 września br. Konkurs rozpoczyna się już dziś i potrwa do
2 września.  

2konkurs: dotyczy nadesłania zdjęcia przedstawiającego własnoręcznie wykonaną „makietę” Stadionu Miejskiego w Poznaniu – forma i technika wykonania dowolna. Zwycięzca otrzymuje nagrodę w postaci 2 biletów na walkę o mistrzostwo świata wagi ciężkiej w boksie pomiędzy Tomaszem Adamkiem a Wladimirem Klitscho we Wrocławiu 10 września br. Konkurs rozpoczyna się już dziś i potrwa do 5 września.  

Wyłonienie zwycięzców konkursów nastąpi poprzez zebranie jak największej ilości kliknięć „like it” na stronie serwisu społecznościowego Facebook Stadionu Miejskiego, pod adresem: http://pl-pl.facebook.com/stadionmiejskiwpoznaniu. Prace konkursowe należy nadsyłać w formie zdjęcia na adres: konkurs.euro@gmail.com (dodając imię, nazwisko, adres zameldowania, telefon kontaktowy, numer dowodu osobistego oraz adres e-mail).

Konkurs „Mój Stadion” nie kończy się 5 września, niebawem zostanie ogłoszony kolejny, którego nagrodą będą 2 wejściówki na wielką imprezę otwierającą Stadion Narodowy w Warszawie.

Spółka EURO Poznań 2012 realizuje strategię promocji Stadionu Miejskiego w Poznaniu, a także wspiera inne areny w ramach projektu EURO przygotowujące się do turnieju UEFA EURO 2012.

Do dziś poznański stadion odwiedziło ponad 700 tysięcy osób. Trzymamy kciuki za pierwszych widzów w Gdańsku, Wrocławiu i Warszawie.

EURO Poznań 2012
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |