Loteria konsumencka Nestlé "Wakacje za 1 baton" |
27.04.2011. | |
Już od początku maja gorącym tematem wśród młodzieży stają się plany na wakacje. Aby ułatwić wszystkim ich realizację 2-go maja rusza wielka loteria konsumencka NESTLÉ, dzięki której wakacyjne marzenia mogą być spełnione. W promocji może wziąć udział każdy, wystarczy zakupić baton LION®, KIT KAT® lub AERO®.
Każdy z nich to szansa, by codziennie wygrać gotówkę na wakacje. Im więcej batonów, tym większa szansa na wygraną. Każdego dnia do zdobycia są trzy nagrody po 500 zł, a raz na miesiąc aż 15.000 zł. Zasady są bardzo proste: należy kupić baton LION®, KIT KAT® lub AERO® i wysłać numer paragonu poprzez SMS (koszt 0,62 zł z VAT) na numer 70270 lub zgłosić go za darmo na stronie www.wakacjeza1baton.pl . Należy pamiętać, by zachować paragon. Promocja będzie mocno wspierana w Internecie, prasie handlowej, a także podczas akcji do studentów Xero za zero. Loteria konsumencka jest rozszerzona o specjalne akcje promocyjne w wybranych sieciach handlowych. Będą one polegały na stworzonych na potrzeby sieci konkursach, w których do wygrania są m.in. aparaty fotograficzne, kamery, rowery, konsole do gier i wiele innych atrakcyjnych nagród. Dodatkowo do sprzedaży pojawią się 3 zatowarowane ekspozytory, ułatwiające znalezienie promocyjnych produktów w sklepie. Całkowity budżet przeznaczony na nagrody to ponad 300.000 złotych. Czas promocji: 02.05-30.06.2011 Agencja: Linea Recta Zakup mediów: MEC Nestle |
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|
press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |