Skip to content

Reklama

START arrow KONKURSY I PROMOCJE arrow Już jest! Największa promocja kulinarna WINIARY (Wersja dla mediów merkatingowych)
Już jest! Największa promocja kulinarna WINIARY (Wersja dla mediów merkatingowych) Utwórz PDF Poleć znajomemu
12.01.2010.


W styczniu marka WINIARY powraca z rodzinną promocją konsumencką „Kochanie przez gotowanie”. Na uczestników zabawy czekają atrakcyjne nagrody pieniężne, dziesiątki laptopów i setki telewizorów. Organizatorzy akcji, handlowcy i partnerzy handlowi marki zgodnie twierdzą, że przygotowane atrakcje gwarantują powtórzenie ubiegłorocznego sukcesu.

Zorganizowana przez markę WINIARY promocja Kochanie przez gotowanie rozpoczęła się 1 stycznia i potrwa do 28 marca 2010 r. Jej tegoroczne hasło Wygraj nagrody jak marzenie zapowiada dobrą zabawę i wiele atrakcji. W puli nagród znajdują się: 300.000 PLN, 60 laptopów marki Dell i 246 telewizorów LCD 26’’ Sony Bravia. Konsumenci marki mają na nie szansę podczas każdego z sześciu losowań odbywających się co 2 tygodnie.

Aby wziąć udział w promocji, wystarczy kupić 3 dowolne produkty marki WINIARY i wysłać pocztą wycięte z nich kody kreskowe. Szybsza i prostsza metoda to SMS z hasłem WINIARY wysłany na numer 70313. Każde kolejne zgłoszenie zwiększa szansę na wygraną. Promocją objęte są wszystkie produkty marki WINIARY. Paragon potwierdzający ich zakup będzie niezbędny do odbioru wylosowanych nagród.



Promocję Kochanie przez gotowanie wspiera silna kampania reklamowa realizowana od 4 stycznia 2010r. do zakończenia akcji. W stacjach telewizyjnych o krajowym zasięgu można obejrzeć 15- i 30-sekundowe spoty reklamowe (za ich kreację odpowiada agencja Legend Group). Kampania obecna jest też w ogólnopolskich i lokalnych stacjach radiowych, a w sklepach pojawiają się różnorodne materiały POS. Logotyp akcji umieszczono na bestsellerowych produktach marki WINIARY. W Internecie zaplanowano dodatkowe działania wspierające, których autorem jest agencja Fire Fly Creation, odpowiedzialna też za przygotowanie mechanizmu promocji i jej obsługę. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediową Mediaedge:cia. Wsparcie w zakresie media relations zapewnia agencja Eskadra Publica.



Kochanie przez gotowanie 2010 to kolejna odsłona dobrze znanej promocji kulinarnej WINIARY. Zeszłoroczna edycja została bardzo entuzjastycznie przyjęta przez konsumentów i odniosła sukces handlowy oraz wizerunkowy.





WINIARY to marka znana Polakom od ponad 60-ciu lat, a sygnowane nią wyroby są synonimem doskonałego połączenia tradycyjnego polskiego smaku z innowacyjnością i nowoczesnością. Oferta WINIARY to około 200 różnych wyrobów kulinarnych, takich jak: zupy, buliony, sosy, fixy, dania instant, majonezy, przyprawy, galaretki, kisiele oraz budynie. WINIARY zaspakajają potrzeby zarówno wielbicieli kuchni tradycyjnej, jak i nowoczesnej oraz wszystkich tych, którzy na gotowanie mają coraz mniej czasu.

Nestlé Polska
WIĘCEJ INFORMACJI z Nestle Polska S.A. (PRESS BOX) 
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |