Zostań olimpijczykiem i wygraj bilet na Zimowe Igrzyska w Vancouver! |
12.01.2010. | |
Z okazji rozpoczynających się w lutym br. Zimowych Igrzysk Olimpijskich Vancouver 2010 Samsung ogłasza konkurs pod hasłem „Zostań Olimpijczykiem”. To szansa dla wszystkich młodych miłośników sportu, by przeżyć przygodę życia i wygrać bilet do Vancouver!
Konkurs przeznaczony jest dla młodzieży w wieku 13-15 lat. Wystarczy wejść na stronę www. zostanolimpijczykiem.pl i do 25. stycznia odpowiedzieć na 4 pytania związane z tematyką igrzysk. Nagrodę główną, prawie dwutygodniowy wyjazd do Kanady na igrzyska, zdobędzie tylko 1 osoba. Hasłem „Zostań Olimpijczykiem” firma Samsung, Oficjalny Partner Igrzysk Olimpijskich w Dziedzinie Telekomunikacji, pragnie wzniecić ducha olimpijskiego wśród młodych osób. Tegoroczny konkurs to kontynuacja rozpoczętej przed 3 laty akcji edukacyjnej realizowanej w szkołach, mającej na celu popularyzowanie sportu i idei olimpijskich. Do jej przeprowadzenia Samsung zaprosił dwie znane postaci sportowe, które stały się ambasadorami kampanii – Pawła Zygmunta, wybitnego panczenisty i olimpijczyka, 40-krotnego mistrza Polski oraz Katarzynę Zygmunt, jedynego kobiecego sędziego hokeja na lodzie w Polsce. W spotkaniach z nimi organizowanymi w szkołach podstawowych i gimnazjalnych od 2007 roku wzięło udział ponad 30 000 młodych osób. „Chcemy nauczyć młodzież, że nigdy nie powinno się rezygnować ze swoich marzeń. Każdy z nas ma w sobie talent, trzeba go tylko odkryć i pielęgnować, każdy może być olimpijczykiem w swojej dziedzienie. Tę właśnie ideę staramy się zaszczepić wśród młodych ludzi” - twierdzą zgodnie Katarzyna i Paweł Zygmuntowie. Specjalnym ambasadorem tegorocznej akcji jest także Paulina Ligocka, która w Vancouver będzie rywalizować o olimpijskie laury w konkurencji halfpipe. „Historie wielkich sportowców to doskonałe przykłady na to, że warto wierzyć w siebie. Najważniejszym przesłaniem płynącym z idei akcji Zostań Olimpijczykiem jest to, że każdy z nas może zostać mistrzem, liczą się tylko chęci i wytrwałość. Cieszę się, że mogę pomóc dotrzeć z tym przekazem do młodych osób, które dopiero marzą o karierze sportowca” – powiedziała Paulina Ligocka. Honorowy patronat nad akcją objęli Polski Komitet Olimpijski oraz Ministerstwo Sportu i Turystyki. Patronem medialnym jest TVP Sport. Samsung Electronics na Igrzyskach Olimpijskich Po raz pierwszy Samsung zaangażował się w organizację Igrzysk Olimpijskich jako lokalny sponsor podczas Olimpiady w Seulu w 1988 roku. Poczynając od Zimowych Igrzysk Olimpijskich w Nagano w 1998 roku firma zyskała miano Oficjalnego Partnera Igrzysk Olimpijskich w zakresie Urządzeń Dedykowanych Łączności Bezprzewodowej opracowując autorski system łączności bezprzewodowej (WOW) oraz przekazując telefony komórkowe. Zaangażowanie firmy Samsung jako Oficjalnego Partnera Igrzysk Olimpijskich będzie kontynuowane do Igrzysk Olimpijskich w 2016 roku. Samsung Electronics Polska |
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|
press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |