Skip to content

Reklama

START arrow INTERNET/ TELE / IT arrow Znamy Najlepszych w Intranetach i Komunikacji Wewnętrznej w Polsce
Znamy Najlepszych w Intranetach i Komunikacji Wewnętrznej w Polsce Utwórz PDF Poleć znajomemu
25.10.2010.
ING Usługi Finansowe, Urząd Miejski w Gliwicach, Kompania Piwowarska i VB Leasing Polska to zwycięzcy pierwszego w Polsce Konkursu INTERNALE 2010 na Najlepszy Intranet oraz Komunikację Wewnętrzną. W 9 kategoriach konkursowych Jury przyznało 5 statuetek Internal 2010, 10 projektów otrzymało wyróżnienia. INTERNALE 2010 to pierwszy w Polsce konkurs, którego głównym zadaniem było wyłonienie Najlepszych Intranetów i Komunikacji Wewnętrznej.

– Uroczysta Gala Konkursu INTERNALE 2010 zdecydowanie potwierdziła, że nadszedł czas, aby głośno mówić o Komunikacji Wewnętrznej i Intranetach, promując równolegle ludzi, którzy stoją za sukcesem organizacji. Kolejna edycja Konkursu INTERNALE z pewnością odpowie na rosnące potrzeby rynku, stając się swoim miejscem wymiany podglądów, praktyk i wiedzy w formie pierwszego w Polsce Kongresu Komunikacji Wewnętrznej i Intranetów. Zależy nam również na merytorycznym rozwoju branży, dlatego powołaliśmy Kapitułę Komunikacji Wewnętrznej i Intranetów, do której serdecznie zapraszamy tegorocznych zwycięzców, którzy zasiądą w Jury przyszłym roku – podkreśla Aleksander Sala, Dyrektor Generalny INTERNALE 2010.

Po raz pierwszy w Polsce prestiżowe statuetki INTERNAL 2010 zostały przyznane następującym podmiotom:
Najlepszy Intranet 2010 kategoria Małe i Średnie Przedsiębiorstwa
VB Leasing Polska S.A.  za Intranet VBnet – werdykt Jury: „za wzorcowo przeprowadzone wdrożenie, duże zaangażowanie zespołu oraz uwzględnienie komunikacji dwustronnej w małym przedsiębiorstwie”

Najlepszy Intranet 2010 kategoria Duże Firmy
ING Usługi Finansowe S.A. za Zawsze świeży Intranet - relaunch Intranetu w ING Usługi Finansowe S.A. – werdykt Jury: „za wykorzystanie nowoczesnych narzędzi komunikacji, wdrożenie funkcjonalności usprawniających codzienną pracę oraz pomysłowość we wdrożeniu”

Najlepszy Intranet 2010 kategoria Administracja Publiczna, Samorządy i Organizacje Pozarządowe
Urząd Miejski w Gliwicach za Portal Intranetowy Miasta Gliwice – werdykt Jury: „za zaangażowanie zespołu, przemyślaną strategię oraz zrealizowanie projektu w całości własnymi zasobami”

Najlepszy Projekt Komunikacji Wewnętrznej
Kompania Piwowarska za projekt Portal społecznościowy dla pracowników Kompanii Piwowarskiej - Małe Piwo – werdykt Jury: „za efektywność zastosowanych rozwiązań, innowacyjność projektu i wysokie zaangażowanie zespołu”


Największa Innowacja w Intranetach
Kompania Piwowarska za projekt Archeo - projektowanie i wdrożenie intranetowego systemu dla działu Marketingu i Public Relations – werdykt Jury: „za interdyscyplinarne i niekonwencjonalne podejście do wykreowania innowacji, wykorzystanie prekursorskich metod oraz nietypową formę promocji”

WYRÓŻNIENIA:

Najlepszy Intranet 2010 kategoria Małe i Średnie Przedsiębiorstwa

Budlex Sp. z o.o. za Intranet Spółki Budlex – werdykt Jury: „za przedsiębiorczość, docenienie Intranetu i Komunikacji w małej organizacji oraz efektywność narzędzia”
Najlepszy Intranet 2010 kategoria Duże Firmy

Grupa Allianz Polska za Intranet Grupy Allianz Polska – werdykt Jury: „za nowoczesny portal intranetowy, nietuzinkowe moduły, przyjazną strukturę oraz wysokie zaangażowanie kadry kierowniczej”

Sanofi Aventis za Intranet Sanofi Aventis – werdykt Jury: „za wykorzystanie nowoczesnych technologii, wysoką integrację z innymi systemami oraz szeroką promocję Intranetu”

Najlepsza Strategia Komunikacji Wewnętrznej
Accenture Services za Accenture Strategic Communications Matrix 2010 – werdykt Jury: “za kompleksową strategię komunikacji wewnętrznej, aktywną rolę kadry menedżerskiej oraz uwzględnienie feedbacku”

Leroy Merlin za Audyt Komunikacji Wewnętrznej i Strategia Rozwoju Intranetu jako kluczowego narzędzia Komunikacji Wewnętrznej – werdykt Jury: „za dużą efektywność strategii, umiejętność zaangażowania zarządu i dyrekcji oraz dobrą metodykę projektową”

Najlepszy Projekt Komunikacji Wewnętrznej

Bank Pekao S.A. za projekt Rozmowy o stresie – werdykt Jury: „za nowatorskie rozwiązanie udrażniające kanał dwustronnej komunikacji wewnętrznej”

Bank Pekao S.A. za projekt Rzecznicy Karty Zasad - Gwarancja działania systemu Sprawiedliwości z kartą zasad – werdykt Jury: „za pracę u podstaw, możliwość wypowiedzenia na głos swojego zdania oraz wzmocnienie komunikacji dwukierunkowej między Pracownikiem a Kierownictwem”

Osobowość/Zespół Komunikacji Wewnętrznej kategoria Zarządca Intranetu
Zespół Działu Zarządzania Informacją w Pionie Obsługi Klienta PTK Centertel – werdykt Jury: „za przemyślaną, wielowątkową edukację i promocję końcowego użytkownika oraz za pracę zespołową pod kierownictwem Pana Ireneusza Podwojskiego”

Największa Innowacja w Intranetach
Urząd Miejski w Gliwicach za projekt Portal Intranetowy Miasta Gliwice – werdykt Jury: „za wprowadzenie do Portalu Intranetowego Miasta nowego modułu zamówień publicznych oraz dbałość o podnoszenie innowacyjności w administracji publicznej”

Bank Pekao S.A. za projekt Czaty w Banku Pekao S.A – werdykt Jury: „za usprawnienie dwustronnej komunikacji Pracownicy-Kadra Zarządzająca oraz nacisk na pozyskanie informacji zwrotnej od pracowników”
– Analizując rynek oraz biorąc pod uwagę wysoki poziom zgłoszeń w Konkursie INTERNALE 2010 prognozujemy, iż branża komunikacji wewnętrznej i Intranetów, projekty i budżety będą utrzymywały dynamikę 20% w skali roku. Na dzisiejszym etapie jednak zasadniczo ważniejszym wskaźnikiem jest jakość realizowanych projektów. Zarządy firm coraz częściej zauważają korzyści biznesowe, płynące z prawidłowego zarządzania komunikacją wewnętrzną w swojej organizacji  dlatego definiując budżety coraz częściej projekty poprzedzają Audytem Komunikacji Wewnętrznej i Audytem Intranetu – mówi Aleksander Sala.


INTERNALE 2010 to pierwszy w Polsce konkurs, którego głównym celem jest promowanie specjalistów oraz projektów z dziedziny Intranetów i Komunikacji Wewnętrznej. Podstawowym zadaniem konkursu INTERNALE 2010 jest zwiększanie profesjonalizmu i wyznaczanie standardów branży Intranetów i Komunikacji Wewnętrznej oraz kreowanie jej pozytywnego wizerunku poprzez promowanie najlepszych projektów i osobowości branży.


Organizatorem Konkursu są Intranety.pl, pierwszy polski portal Intranetów i Komunikacji Wewnętrznej. Audytorem Konkursu jest Firma Doradcza KPMG. Patronat Merytoryczny objęły: Business Centre Club, Akademia Leona Koźmińskiego, Kancelaria Domański Zakrzewski Palinka, Polskie Stowarzyszenie Public Relations oraz Institute for International Research.


Intranety.pl to pierwszy w Polsce portal, którego głównym celem jest rozwój branży Intranetów i Komunikacji Wewnętrznej. Informuje o nowościach w branży, dostarcza praktycznych wskazówek oraz definiuje standardy rynku. Zawiera artykuły, porady, studia przypadków oraz informacje z kraju i ze świata na temat Intranetów i Komunikacji Wewnętrznej. Podstawowym zadaniem jest działalność edukacyjna promująca dobre praktyki w zakresie Intranetów i Komunikacji Wewnętrznej.

Intranety.pl to także miejsce spotkań ludzi reprezentujących rynek Intranetów i Komunikacji Wewnętrznej. Skupia menedżerów komunikacji wewnętrznej, redaktorów i administratorów systemów intranetowych, pracowników działów HR i PR oraz szefów organizacji odpowiedzialnych za sprawną komunikację i zarządzanie.

KOLIBRO
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |